“Spennende Pizz”

Vurdert som nr. 97 av 453 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 8. august 2020

Veldig gode pizza. Spennende nye smaker. Vi prøvde fire forskjellige. Alle veldig bra; Hvit pizza med Corned Beef ble vår favoritt og anbefales!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Turist_bergen

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Sprø bunn og spennende ingredienser. Vi bestilte 4 forskjellige pizzaer: grønnkål, ananas, spicy pølser og capicola skinke. Det smakte godt.

2  Takk, 354tingh
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Digg pizza! Vi spiste Ananas & bacon og Vulkan & chipotle, begge var veldig gode. Betjeningen var imøtekommende, maten kom fort, og lokalene var trivelige.

Takk, sojosss
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Svært annerledes pizza enn hva vi er vant til! Menyen roterer ofte, så her er det mulig å komme tilbake for en ny smaksopplevelse! Vi bestilte bestselgeren bacon og ananas, Lises tre oster og vulkanen. Alle tre kan anbefales på det sterkeste, særlig bacon og ananas. De hadde en stor drikkemeny og man bestilte i baren. Lokalet var hyggelig og servitørene var svært vennlige. Eksta pluss for sausene!

1  Takk, matildawoldd
Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Jeg likte pizzan hær svært gott, valgte en variant med italiensk skinke, tyn o fin bunn, precis som jeg liker det. Veldigt trivelig service og ett bra utbud på drikkevarer.. Helt klart vært turen, va veldog mye folk denne fredag ettermiddag så va tur jeg dær når det åpnet. Kommer garantert tilbaka gøy att dem og hade ostron og.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 79mattiasf

Reisende som så på Hoggorm, så også på

Har du vært i Hoggorm? Del dine erfaringer!