“Fantastisk pizza”

Vurdert som nr. 111 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Super pizza, med artige kombinasjoner! I en egen liga over de fleste andre.
Koselig lokale, men man sitter relativt tett. God service!
Eneste minuset er at det ikke er mulig å reservere bord om man ikke er over 10 personer, så man må regne med å stå litt i kø for å komme inn.

Takk, larsmariusn2016

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Ikke noe å utsette på pizzaen, den var fantastisk, men ventetiden og effektiviteten til de som jobba kunne vært langt bedre.

Takk, 970kristiana
Anmeldt 8. juli 2021

Stod i kø utenfor i 20 minutter, de to parene foran oss hadde stått lengre. Når jeg til slutt gikk inn og spurte om det var lenge til det ble noe ledig fikk alle bord. (De hadde stått ledig en god stund) Betjeningen sa de ville straks komme tilbake å vaske over det skitne bordet vi fikk. Noe som aldri skjedde. Vi var usikre på hvordan man skulle bestille. De andre bordene hadde en Qr kode, men vi kunne ikke presse oss på, og vi trodde den var til smittesporing. Etter å ha ventet ca 10 minutt valgte vi å gå da ingen kom å vasket eller tok imot bestilling. Trist, da vi hadde sett frem til å teste denne legendariske pizzaen. Har de sprengt kapasitet så bør de si ifra.

Takk, Sissel81
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Etter varme anbefalinger fra hotellet vi overnattet på, samt diverse gode tilbakemeldinger, stilte vi, en gruppe på fem sultne voksne, oss i kø utenfor Hoggorm i spenning for å prøve det som var beskrevet som kanskje byens beste pizza.

Vi så at det var flere ledige bord inne, men vi ventet ute i sikkert 20 minutter uten at noen kom og henviste oss plass. Det var flere ute før oss i køen som trolig hadde ventet enda lenger på å få slippe inn. Først når vi gikk inn og kontaktet betjeningen fikk vi oss en plass å sitte. Bordet var skittent selv om det ikke hadde satt noen der på en stund. Betjeningen skulle komme straks tilbake for å tørke over, men 10 minutter senere hadde ingen tørket over bordet eller tatt imot bestillingen. Servitøren som viste oss til bordet var opptatt med å servere drinker i baren.
Vi gikk tilslutt derfra tomhendte, sultne og skuffet.

Mulig at man bare skal gå inn og sette seg, men det var kø foran oss som ventet på å få komme inn og det er mulig at vi må gå til kassa for å bestille mat, men vi fikk ingen informasjon om dette.

Takk, Thomas H
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Skulle så gjerne ønske at denne sjappa var flere steder i Norge. Men når den nå bare finnes i Bergen, så er det ett obligatorisk stopp for oss når vi er på vestsiden. Vi har vært her over flere år, og opplever at stedet fremdeles leverer like god mat. Pizzaen er unik, og smakene er utrolig godt satt sammen. De har også deilig drikke til. Takk for at stedet lever og leverer. Vi anbefaler alle å komme innom så ofte de har mulighet.

1  Takk, dorthesKS

Reisende som så på Hoggorm, så også på

Har du vært i Hoggorm? Del dine erfaringer!