“10/10”

Vurdert som nr. 111 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Wow, dette var fantastisk! Jeg bestilte pizzaen med bacon og ananas, og fikk anbefalt et glass fransk burgund som passet ypperlig til. Veldig hyggelig personale! Hit kommer jeg gjerne igjen.

Takk, HeleneFH

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Maten her er upåklagelig. Nydelig beliggenhet og flott vertskap. Nyskapning er alltid i fokus og gjør det spennende å dra her hver gang. 10/10

Takk, Ahorgen
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Hadde gledet oss til å besøke Hoggorm. Stedet var kult, betjeningen hyggelig og flinke og maten god. Så en veldig positiv opplevelse. Det som bør forbedres er glassene de serverer vin i. Vi kjøpte et glass champagne og en flaske rødvin hvor samme type glass brukes til begge. Jeg har en forventning til at et slikt sted, som har et godt utvalg av vin, serverer gjestene drikke i egnede glass.

Takk, 396olemagnuss
Anmeldt 26. juli 2021

Voksen mann og gutt på 11 storkoste seg med to halve pizzaer hver: Bacon & Ananas og Kylling & Green Curry. Sistnevnte hadde sin debut på menyen denne dagen, og siden vi stilte ved åpningstid, var vi de første gjestene som fikk smake denne. Et besøk for historiebøkene!:)

Pizzaene var virkelig gode. Servicen fra damen litt hastig og upersonlig. Men siden den hyggelige mannlige kokken kom ut og ville sjekke hvordan vi likte curry-pizzaen så får Hoggorm en ekstra «Service-prikk».

Prisnivået er litt dyrt. Pizzaene er som sagt gode, men Hoggorm er ikke overdrevent rause med toppingen eller størrelsen, så det føltes litt overpriset. Men absolutt verdt et besøk, selv om vi nok ikke har råd til å bli stamgjester.

2  Takk, Leif55
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Lite hyggelig personale og en 330ml brus kostet 69(!!) kroner. Aldri opplevd sånne priser, helt latterlig. Overpriset og ikke verd det i det hele tatt. Pizzaen var helt ok

1  Takk, LineHodepine

Reisende som så på Hoggorm, så også på

Har du vært i Hoggorm? Del dine erfaringer!