“Kjipt”

Prisklasse: kr 44 - kr 230
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. juni 2023 via mobile enheter

Særdeles ubehagelig å føle seg uønsket fra en trør inn døra på denne plassen. Føltes som en virkelig hadde havnet i et (hogg)ormbol.For en kundebehandling. Skjerp dere. Stilig konsept men,opplevelsen ble totalt ødelagt av mangel på litt vennlighet.Da kan pizzaen være så god den bare vil.trist.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Kristin S

Anmeldt 5. juni 2023

Kult lokale med en avslappet stemning. Vi var heldige å få et bord innendørs på en travel søndag. Det tok litt tid før servitøren ankom bordet vårt, og før vi fikk bestille. Menyen er svært begrenset (det er omtrent seks pizza å velge mellom, halvparten med rød bunn og halvparten med hvit), men det er spenstige kombinasjoner. Jeg valgte "pico de gallo" og ble positivt overrasket, både over mengde fyll og smakskombinasjoner (rødløk, tortillachips, cherrytomater og grønnkål)! Jeg smakte også på den hvite pizzaen med sopp og tunfisk, som også var velsmakende, dog ganske salt. Pizzabunnen er perfekt stekt og super tynn, og jeg kan påstå dette er en av de bedre pizzaene i Bergen. Eneste å utsette var service, spesielt ettersom vi ventet 45 minutter før vi fikk servert maten.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Ine E
Anmeldt 29. mai 2023

Vi fikk raskt bord og bestilling. Videre tok det lang tid før pizza kom på bordet (40 minutt), og vi fikk feil pizza og ene pizza var kald. Skuffende etter all hype.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Erik H
Anmeldt 22. mai 2023 via mobile enheter

Fikk anbefalt stedet av en bekjent. Hadde egentlig dårlig tid og vurderte å ta noe nærmere, men bestemte oss for å prøve lilevel. Angrer ikke i det hele tatt! Fantastisk god pizza med spennende smaker. Kult sted og hyggelig betjening. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2023
Takk, EdwardBi
Anmeldt 15. april 2023

Kom inn uekspidert kl 17.05. Klokken 18.00 kom endelig maten.Om to rimelig enkle pizza skal ta så lang tid, er det noe fundamentalt galt. Om jeg skulle gitt pizza'n terningkast hadde det blitt en 4'er

Dato for besøk: april 2023
1  Takk, Nikolai G

Reisende som så på Hoggorm, så også på

Har du vært i Hoggorm? Del dine erfaringer!