Ginialt

Fantastisk betjening med god peiling på Gin. Jeg trudde jeg kunne mye om gin frem til nå. Og for en... les mer

Anmeldt 19. juni 2020
sveinolavl366
Sunndalsøra, Norge
Nyte en gin

Anmeldt 27. oktober 2018
matsrubeno

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Denne baren er perfekt for å nyte et bredt utvalg av kvalitetsgin. Det har noe for hver sin smak! Øl av god kvalitet, men definitivt gin som hovedfokus. Man får valuta for pengene.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, matsrubeno
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Vært der et par ganger
Utvannet martini hver gang.
For dårlig for en plass som markedsfører seg som en gin- plass. En martini bør kunne lages med bind for øynene.
Ellers helt ok utvalg av gin, men det er vel det.

Dato for opplevelse: september 2018
3  Takk, KineK79
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Du går inn og 5 min så føler du at du er bestis med alle som jobber der, ny opplevelse absolutt.
Bartendere er av den ordentlig typen som sørger for spennede drinker med gin og hyggelig stemming utover kvelden
Her MÅ du innom og opplevele

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Sindre H
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Fantastisk bra sted der man nesten er på fornavn med bartenderen etter 30 minutter. Det blir disket opp med drinker som er en fryd for både øyne og gane. Hvis du tror du ikke liker gin så gå her og bli motbevist. Ingen øredøvende og støyende musikk heller, så her kan man faktisk snakke sammen! Kommer tilbake❤

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Ponnii
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Ginial Bar har svært kompetente bartendere og et stort utvalg av Gin. La bartendren overraske deg med en Gin&Tonic-basert cocktail. Du blir ikke skuffet!

Fortsett med et godt BBQ-måltid og svært påpasselige kelnere i restauranten Røyk i samme lokale, og du har en sikker helaften i vente!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Halstvedt