“Smakfull kraftmåltid”

Vurdert som nr. 61 av 453 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Mye mat, en solid porsjon ble servert av daglig leder. Pork neck, så mørt kjøtt at det smeltet på tungen. Dekket av smaksrik salat og en grei porsjon fries. Hele tiden hadde leder og servitører et våknet øye til alle gjester, og små humørfylte kommentarer og god drikke skapte en fin stemning. Takk for maten.

Takk, Jan Olav M

Anmeldt 19. oktober 2018

Veldig flott og stemningsfullt lokale med hyggelig betjening med gode anbefaling. Vi var 8 stk som fikk anbefalt å dele 6 porsjoner med grillmat. De som var skeptisk ble positivt overasket over god smak og mørt kjøtt. Med godt tilbehør og god drikke ble dette meget bra. Anbefales.

Takk, Gjerdevik
Anmeldt 1. oktober 2018

Det nyoppussete lokalet er møysommelig innredet for å skape en god atmosføre. Alle i følget startet måltidet meg en av deres mange øl på tapp og alle falt i smak. Vi bestilte BBQ fat med mange typer grillmat, men må si gleden uteble når vi fikk servert det. Kjøttet var overstekt, smakløs og det eneste som smakte noe var sausen. Tilbehøret var fortreffelig, spesielt søtpotetfrisene med parmesan. Det som reddet opplevelsen var de flinke servitørene.

Takk, otterknows
Anmeldt 20. august 2018

I rustikke omgivelser og med hyggelig betjening kan man nyte en god burger. Vi bestilte Originalburger, bombeburger med tilbehør søt potet fries og fish & chips. Bombeburger er så sterk som den lover. Maten smakte godt og den hjemmelagde ketchupen ubeskrivelig god. Ingrediensene til denne ble røpet, men ikke mengden av de ulike ingredienser. Så nå er det rett hjem å prøvesmake seg fram. Beste fish & chips vi har spist i Bergen. Neste gang vil vi gjerne sitte litt lengre inn i lokalet for å prøve om akustikk og sofaen er bedre å sitte i. Samt å prøve gin menyen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Nina H W
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Super mat og en god totalopplevelse. Endelig kan man få skikkelig amerikansk bbq i Bergen, kommer definitivt tilbake!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Jon D

Reisende som så på Røyk BBQ, så også på

Har du vært i Røyk BBQ? Del dine erfaringer!