“Kraftig god bbq mat fra røykovnen”
Anmeldelse av Røyk BBQ

Røyk BBQ
Vurdert som nr. 58 av 446 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

I de gamle Boha lokalene fikk vi ett hjørnebord og en 0, 35 craftbeer fra Austmann i hånden mens ventet på min bror. Etter å ha regnet på desiliter prisen på ølet til 105 kr halvliteren og sett gjennom stort ølutvalg, ankom bror. Bror valgte Brisket og jeg pork belly. Hyggelig oppmerksom og uformell servitør tok imot bestilling. Maten er god, men savnet litt sprøhet og det gjaldt også brisket, men nydelig og mektig mat. Kan anbefales.

Takk, 417st_leh

Anmeldt 16. november 2018

Sentralt i sentrum. Flott lokale med behagelig lydnivå på musikken. Menyen er ikke stor. Ingen forretter og kun to desserter. Her blir alle mette av hovedretten. Størrelsen kan du bestemme selv. Den minste stor nok for de fleste. Hyggelig og effektiv betjening. Rikelig med kjølig vann uoppfordret raskt på bordet. Vi prøvde griseribben og oksebrystet. Begge deler mørt og velsmakende. Stort utvalg av øl. Det meste priset pt dl. Stort utvalg av gin. Ikke priset pr dl. Ingen brus på menyen, men cola og noe annet i kjøleskapet. Savnet knagger for oppheng av vått yttertøy..

1  Takk, Lars162
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Maten var god, men vi ble mildt sagt overrasket over prisen på øl (spesial). Den er priset per dl, og endte opp med å betale kr 300,- for 0,5 liter. Dette står riktignok i menyen, men dette er såpass spesielt at kelnerne bør gjøre gjestene oppmerksom på dette. Vi reagerte på at når man bestiller et spesielt og dyrt øl, får dette servert i vanlige Hansa halvliter glass. Dette forringer opplevelsen og gir deg følelsen av at ølen du har kjøpt er helt ordinær. Vi ga tilbakemelding på dette ved oppgjør, og vi ble sjokkert over tilbakemeldingen. Svaret til hvorfor de ikke hadde spesielle ølglass, var fordi de ikke hadde plass. Og at vi var de første siden åpningen som hadde gitt denne tilbakemeldingen! Servitøren taklet kritikk meget dårlig og gikk fra bordet mens vi ga tilbakemeldingen. Utrolig dårlig kundebehandling! Tror neppe vi kommer hit igjen.

1  Takk, sigridgjeitnesj
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Vi startet besøket i baren. Bestilte Gin drink. På barmenyen står det en pris, når du blir servert drinken «får» du en flaske tonic vann og plutselig er drinken 40 kr dyrere. Drinken min kom opp i 160 kroner +
Vi ble satt ved bordet. Det manglet bestikk til en av oss, spurte servitøren pent om han kunne finne kniv og gaffel, fikk bjeffet et svar tilbake om «at han hadde bare to hender» jeg som trodde at servitører er i servicebransjen?
Servitøren kom med en burger meny for mye til bordet. Når vi skulle gjøre opp, var denne fortsatt på regningen. Vi la merke til dette tilfeldigvis. Feilen ble rettet når servitøren ble gjort oppmerksom på det.
Maten var helt ok. Opplevelsen var grei nok. Finnes bedre burgere i Bergen enn her.

1  Takk, annemaries725
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Helt vanvittig gode burgere og tilbehør. Utrolig utvalg av gin. Elsker dette stedet. Service og stemning er helt upåklagelig. Kommet gjerne igjen og igjen og igjen......

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, Linda545

Reisende som så på Røyk BBQ, så også på

Har du vært i Røyk BBQ? Del dine erfaringer!