“Fantastisk atmosfære og mat uten sidestykke!”
Anmeldelse av Røyk BBQ

Røyk BBQ
Vurdert som nr. 61 av 453 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. desember 2018

Var innom Røy BBQ og spiste med noen kamerater. Bestilte BBQ-meny og fikk så mye god mat at vi ble helt utkjørt! Noe av det beste jeg har smakt ute i Bergen på LANG lang tid! Skal du ut og spise ta turen innom Røyk BBQ. De har alt! Etter maten er det bare å bevege seg til andre siden av lokalet hvor Ginial holder til. Mer kan du ikke ønske!

Vi kommer tilbake! Tusen takk for et fantastisk måltid!

Takk, Kristoffer K

Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Dette var ett utrolig godt måltid.
Jeg hadde brisket med potetstappe.
Kombinasjonen av smaker var helt fantastisk. Service var flott og det hele var veldig bra.
Dette var ett av de beste måltidene jeg har hatt i 2018.

Takk, WFrode
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

I de gamle Boha lokalene fikk vi ett hjørnebord og en 0, 35 craftbeer fra Austmann i hånden mens ventet på min bror. Etter å ha regnet på desiliter prisen på ølet til 105 kr halvliteren og sett gjennom stort ølutvalg, ankom bror. Bror valgte Brisket og jeg pork belly. Hyggelig oppmerksom og uformell servitør tok imot bestilling. Maten er god, men savnet litt sprøhet og det gjaldt også brisket, men nydelig og mektig mat. Kan anbefales.

Takk, 417st_leh
Anmeldt 16. november 2018

Sentralt i sentrum. Flott lokale med behagelig lydnivå på musikken. Menyen er ikke stor. Ingen forretter og kun to desserter. Her blir alle mette av hovedretten. Størrelsen kan du bestemme selv. Den minste stor nok for de fleste. Hyggelig og effektiv betjening. Rikelig med kjølig vann uoppfordret raskt på bordet. Vi prøvde griseribben og oksebrystet. Begge deler mørt og velsmakende. Stort utvalg av øl. Det meste priset pt dl. Stort utvalg av gin. Ikke priset pr dl. Ingen brus på menyen, men cola og noe annet i kjøleskapet. Savnet knagger for oppheng av vått yttertøy..

1  Takk, Lars162
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Maten var god, men vi ble mildt sagt overrasket over prisen på øl (spesial). Den er priset per dl, og endte opp med å betale kr 300,- for 0,5 liter. Dette står riktignok i menyen, men dette er såpass spesielt at kelnerne bør gjøre gjestene oppmerksom på dette. Vi reagerte på at når man bestiller et spesielt og dyrt øl, får dette servert i vanlige Hansa halvliter glass. Dette forringer opplevelsen og gir deg følelsen av at ølen du har kjøpt er helt ordinær. Vi ga tilbakemelding på dette ved oppgjør, og vi ble sjokkert over tilbakemeldingen. Svaret til hvorfor de ikke hadde spesielle ølglass, var fordi de ikke hadde plass. Og at vi var de første siden åpningen som hadde gitt denne tilbakemeldingen! Servitøren taklet kritikk meget dårlig og gikk fra bordet mens vi ga tilbakemeldingen. Utrolig dårlig kundebehandling! Tror neppe vi kommer hit igjen.

1  Takk, sigridgjeitnesj

Reisende som så på Røyk BBQ, så også på

Har du vært i Røyk BBQ? Del dine erfaringer!