“Kjøttparadis”

Vurdert som nr. 86 av 474 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 3. februar 2019

Vi var en gjeng på seks voksne menn som besøkte denne hyggelige restauranten. Vi var alle sultne og gledet oss til et bedre måltid og vi ble ikke skuffet. For å gjøre det enkelt ble vi enige om å gå for menyen med fire forskjellige kjøttretter bestående av svin og storfe. Det er det møreste, saftigste og mest mettende måltid jeg har spist. Vi spiste det vi orket og likevel klarte vi ikke å tømme kjøttberget.
At betjeningen var fantastisk og utvalget med drikkevarer likeså, var også svært positivt.
En ting er sikkert, jeg kommer igjen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Arne S

Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

The place to go for ribs.
Utsøkt mat. Utsøkt service!
Og utsøkt Gin og øl. Mye å velge i for den kresne til priser som matcher enhver.

Love it. Kommer igjen og igjen

Dato for besøk: februar 2019
Takk, modiere
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Koselig sted, med fin atmosfære. God service. Bra utvalg med drikke, egen gin-bar! Anbefaler delingsmeny - masse røkt og utrolig mørt kjøtt! Mye mat! Ok priser!
Manglet litt for å få siste feinschmecker poenget. Veldig fornøyd!

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Christian87no
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde julebordet vårt hos Røyk. Maten var god, men ikke noe spesielt. De serverte mye god gin. Det var vanskelig å komme i kontakt med betjeningen og de var ikke veldig oppmerksomme, selv om vi var et stort selskap. Jeg fikk ikke drikken jeg hadde bestilt og endte opp med å måtte gå i baren og vente 5 minutter for å få betjening der ettersom jeg ikke klarte å få kontakt med servitørene ved bordet.

Et helt ok sted å ha julebordet.

Takk, trulsn2015
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

De ordnet bord til oss raskt mens vi tok en tur i baren.
Herlig stemning
Veldig flink og serviceinnstilt kelner, med masse humor
Maten var bare utroooolig god
Anbefales på det sterkeste

Takk, 316meretem

Reisende som så på Røyk BBQ, så også på

Har du vært i Røyk BBQ? Del dine erfaringer!