“Lunsjburger”

Vurdert som nr. 61 av 453 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Dro innom for en lunsj og ble svært fornøyd med den klassiske burgeren de har. Fornøyd med alt sammen.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, asmundg2018

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Min mann har spist mye spareribs, og prøvde selvsagt Texas ribs hos Røyk, han var henført, og garanterer at dette er Norges beste. Anbefales altså på det varmeste!
Min pullled pork-burger var også knallgod! Vi hadde selvsagt øl til, 7 Fjell var en ny opplevelse, anbefales!

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, anneo518
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Besøkte Røyk bbq med et vennepar. Det første vi møtte var helt sinnsyke alkoholpriser, noe som trekker endel ned på førsteinntrykket.

Men upåklagelig service og fantstisk god mat trekker opp hele opplevelsen. Bestill kyllingvinger «insane» hvis du ønsker en het aften ;-)

Anbefales!

1  Takk, kgressberg
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Fantastiske smaker. Kom litt sent, men de ordnet bord. Barbecue på sitt beste!!
Anbefaler oksekjake!
Meget hyggelig betjening.

Takk, Pegjelv
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Maten var god. Men unormalt høye priser på alkohol er med på å dempe stemningen. Hjelper heller ikke at belysningen i lokalet er så lav at man knapt ser maten man spiser.

Takk, FredrikGjertsen

Reisende som så på Røyk BBQ, så også på

Har du vært i Røyk BBQ? Del dine erfaringer!