“Anbefales”

Vurdert som nr. 84 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en hyggelig opplevelse. Alt fra hvordan vi ble tatt imot, servitøren, ventetiden på maten og ikke minst maten. Vi hadde burgere med fries. Alt smakte veldig godt. Setter veldig pris på at kaldt vann blir satt på bordet uten at vi må be om det. Kommer gjerne tilbake.

Takk, eliaks

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Et utrolig utvalg av gin :)
Til middag valgte vi delemenyen for to. Det smakte nydelig og fint med ulikt kjøtt og tilbehør. Rause porsjoner! Vi fikk med resten hjem. Hyggelig servitør og utmerket service :)

Takk, IngvildDingstad
Anmeldt 3. juni 2021

Valgte å ta take away og gikk for brisket.
Min skuffelse var stor når det eneste som var saftig på brisket var bbq sausen. Kjøttet var harskt og sannsynligvis noen dager gammelt. Potetstappe var god på smak sammen med en slags coleslaw.
Dyrt og ikke verdt pengene.
Jeg er sikker på de har andre gode retter gitt de ellers så gode tilbakemeldingene plassen har fått, så derfor styr unna brisket så er det nok en annet som kan falle i smak.
Betjeningen var service innstilt og trivelig.

Takk, 818freef
Anmeldt 19. desember 2020 via mobile enheter

Coronatider. Travle tider på jobb, godt med et smakfullt kjøttmåltid kvelden før julestengt hos Espen og de andre hos BBq Røyk. Takk for god mat

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, Jan Olav M
Anmeldt 8. november 2020 via mobile enheter

Startet med en pils i solveggen.
Nydelig kyllingvinger til forret.
God og saftig bbq spareribs til hovedrett.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Cberge

Reisende som så på Røyk BBQ, så også på

Har du vært i Røyk BBQ? Del dine erfaringer!