“Brent mat, ugrei service”
Anmeldelse av Røyk BBQ

Røyk BBQ
Vurdert som nr. 84 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Dette steder har koselige lokaler og fin atmosfære. Maten kan være veldig bra, men vi var ikke heldige og hadde en lite hjelpsom servitør. Min mor og jeg bestilte akkurat det samme, men hennes stykke var veldig brent og svart sammenlignet med mitt. Servitøren avviste henne totalt og sa det var meningen og skjer under prosessen. Men det forklarer jo ikke at mitt stykke smakte godt og hadde fin farge, mens hennes smakte hardt og tørt og helt brent. Selv da vi påpekte det at våre to stykker smakte helt forskjellig (mitt godt og hennes vondt og brent) sa han nei. Han sa hun kunne bestille seg en ny rett, men hun ba om et lite stykke ekstra kjøtt som var likt mitt, det sa servitøren plent nei til. De to andre som var med oss bestilte også to like retter (noe annet fra oss) og fikk også svært ulik kvalitet på kjøttet da den ene måtte kaste en stor del av det som bare var fett mens den andre kun fikk rent kjøtt. Stedet her er heller ikke veldig billig så ble meget skuffet, nesten mer skuffet over servicen enn den dårlige maten.

Takk, agiairene

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi var 2 par som hadde bbq meny. Det var mye mat og alt var godt. I tillegg var det mye godt øl å velge mellom. Dette er en plass vi vil komme tilbake til.

1  Takk, t0rej_rnl
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en hyggelig opplevelse. Alt fra hvordan vi ble tatt imot, servitøren, ventetiden på maten og ikke minst maten. Vi hadde burgere med fries. Alt smakte veldig godt. Setter veldig pris på at kaldt vann blir satt på bordet uten at vi må be om det. Kommer gjerne tilbake.

Takk, eliaks
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Et utrolig utvalg av gin :)
Til middag valgte vi delemenyen for to. Det smakte nydelig og fint med ulikt kjøtt og tilbehør. Rause porsjoner! Vi fikk med resten hjem. Hyggelig servitør og utmerket service :)

Takk, IngvildDingstad
Anmeldt 3. juni 2021

Valgte å ta take away og gikk for brisket.
Min skuffelse var stor når det eneste som var saftig på brisket var bbq sausen. Kjøttet var harskt og sannsynligvis noen dager gammelt. Potetstappe var god på smak sammen med en slags coleslaw.
Dyrt og ikke verdt pengene.
Jeg er sikker på de har andre gode retter gitt de ellers så gode tilbakemeldingene plassen har fått, så derfor styr unna brisket så er det nok en annet som kan falle i smak.
Betjeningen var service innstilt og trivelig.

Takk, 818freef

Reisende som så på Røyk BBQ, så også på

Har du vært i Røyk BBQ? Del dine erfaringer!