“Bursdagsfeiring ”

Kjøkken: Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

En flott opplevelse med god mat og god service. Litt så som så med utsikt i begynnelsen men været klarnet opp og det ble kjempefint
Kan anbefales

Dato for besøk: august 2018
Takk, alferikj2017
Patrick M, Salgssjef på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 dager siden

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det gleder oss å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Vi var 4 voksne og 2 barn til bords. Vi var alle enige om at maten smakte godt og vi hadde ingenting å utsette på servicen vi fikk av vår kelner. Menyen er for dyr og for komplisert til at den er «folkelig».

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Fredrik F

Takk for at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Det er leit å høre at du synes prisnivået i vår restaurant er for høy. Vi føler at våre priser i kafeen er på samme nivå som resten av byen tatt i betraktning at vår restaurant er på toppen av et fjell. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre både våre produkter og service, slik at vi kan gi våre gjester en fin opplevelse på Fløyen. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Kjøkkenet på Fløyen Folkerestaurant har fått Jospergrill. Med en godt utfylt a la carte meny kan man velge fra skalldyr, fisk og de deiligste kjøttstykker. Her tilbyr de også nøttebiff eller grillede grønnsaker til veganer. Godt i glasset har de også. En god opplevelse

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 304onac
Patrick M, Kundeansvarlig på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det gleder oss å høre at dere hadde en fin kveld hos oss. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Kan ikke si meg annet enn enig i de siste anmeldelser. Ekstremt dyrt og fullstendig mangel på betjening som vet hva det er å drive restaurant. Måtte vente 5-10 min hver gang jeg skulle kjøpe noe i kassa
Anbefales ikke i det hele tatt. Ta heller medbrakt mat å drikke med og sitt ned og nyt utsikten over vakre Bergen

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, KKB_Jo
Patrick M, Guest Relations Manager på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2018

Takk for at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Det er leit å høre at du synes prisnivået i vår restaurant er for høy. Vi føler at våre priser i kafeen er på samme nivå som resten av byen tatt i betraktning at vår restaurant er på toppen av et fjell. At du måtte vente hver gang du ønsket å kjøpe noe beklager vi. Avhengig av vær og vind har til tider svært varierende pågang. Da kan det oppstå ventetid og kø når solen titter frem. Vi håper at du ellers hadde et fint opphold på Fløyen’s topp og ønsker deg velkommen tilbake.

Anmeldt 17. juni 2018

En flott bygning med mangel på drifts kunnskap. Maten var en vits og serveringen fraværende. Det eneste som var en stor opplevelse var kostnaden som medfører aldri mer.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, John H
Patrick M, Kundeansvarlig på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2018

Hei, Tusen takk for at du tok tid til å sende oss en tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med dit besøk hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på booking@bellevue.no for å dele din erfaring. Det hadde vi satt pris på.

Har du vært i Fløien Folkerestaurant? Del dine erfaringer!