“Trivelig sted med deilig suppebuffet”
Anmeldelse av Fløien Folkerestaurant

Fløien Folkerestaurant
Vurdert som nr. 172 av 435 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Å kombinere en tur på Fløyen med lunsj på folkerestauranten, er en god opplevelse! Jeg anbefaler suppebuffeten med 4 varianter man kan smake seg gjennom. Nybakt brød og annet tilbehør følger med på kjøpet, og suppene er kjempegode! Veldig bra konsept til en rimelig penge (165,-)
Personalet er blide og hjelpsomme og med fyr på peisen og fleecepledd til å varme seg med, er det godt å komme inn her.
Hvis jeg skal ønske meg noe mer, måtte det vært at suppene var noen grader varmere og jeg hadde også satt pris på om det gikk an å få seg en god Cappucino.

Takk, Inafikse
Patrick M, Salgssjef på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 dager siden

Vi takker for din anmeldelse og setter stor pris på din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre både våre produkter og service, slik at vi kan gi våre gjester en fin opplevelse på Fløyen. Våre ansatte på Fløien Folkerestaurant ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Tok en stopp her oppe. Flott utsyn og greit å komme seg innomhus. Hyggelig betjening og bra utvalg av mat. Falt for dagens suppe, den smakte godt. Stedet er et bra tilbud på denne turistdestnasjonen.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, travelfjord

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Rolig atmosfære til tross for masse turister. Prisene er dessverre litt for stive. Godt Hansa øl med vakker utsikt. Noen flinke servitører andre trenger litt kurs i kundebehandling.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Psnp1

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

En flott opplevelse med god mat og god service. Litt så som så med utsikt i begynnelsen men været klarnet opp og det ble kjempefint
Kan anbefales

Dato for besøk: august 2018
Takk, alferikj2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det gleder oss å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Vi var 4 voksne og 2 barn til bords. Vi var alle enige om at maten smakte godt og vi hadde ingenting å utsette på servicen vi fikk av vår kelner. Menyen er for dyr og for komplisert til at den er «folkelig».

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Fredrik F

Takk for at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Det er leit å høre at du synes prisnivået i vår restaurant er for høy. Vi føler at våre priser i kafeen er på samme nivå som resten av byen tatt i betraktning at vår restaurant er på toppen av et fjell. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre både våre produkter og service, slik at vi kan gi våre gjester en fin opplevelse på Fløyen. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Har du vært i Fløien Folkerestaurant? Del dine erfaringer!