“Med fint vær og sommer blir det en perle”
Anmeldelse av Fløien Folkerestaurant

Fløien Folkerestaurant
Vurdert som nr. 189 av 486 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 24. juni 2019 via mobile enheter

Med sol, sommer og utsikt som på toppen kan det ikke bli bedre. Vi var enkle og nøt en utepils etter en god time oppover bakkene. Mye folk og herlig stemning. Alle blir imponert med slik utsikt. Hyggelig service og moderate priser utrolig nok. En tur til Fløyen er nesten er must i finvær - trim får du også hvis du tar bena fatt og har gode sko. Fløibanen er er greit alternativ men regn med lange køer på fine dager.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, NinaR653
Patrick M, Kundeansvarlig på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Vi var er større gruppe, som hadde bestilt middag. Det var bestilt til 30, men det kom mange flere gjester. Totalt ble vi over 40. Dette ble ikke noe problem. Dekket opp flere bord og det var nok mat til alle. Middagen var viltgryte, grønnsaker og stekte poteter. Maten smakte helt fortreffelig. Vi hadde med egne kaker til dessert og disse fikk vi laget til på kjøkkenet.
Førsteklasses service og hjelpsomhet.

Dato for besøk: juni 2019
3  Takk, Inge Å

Anmeldt 22. mai 2019 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 12 som var på kortvisitt i Bergen. Felles middag inntok vi på Fløien Folkeresurant.
Vi ble tatt vel imot, og ble påspandert et glass Procceco på terrassen før vi satt til børs. Dette var første åpningsdagen, og personalet bår litt preg av det. Men de var hyggelige og hjelpsomme. Maten var til alles tilfredstillelse, men noen fikk kald mat siden de prøvde å servere alle 12 samtidig. Beliggenhet og stemning var topp.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Jørn L
MSelberg, Booking koordinator på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2019

Vi takker for din anmeldelse og setter stor pris på din tilbakemelding og det er veldig hyggelig å høre at dere hadde en fin kveld hos oss. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre både våre produkter og service, slik at vi kan gi våre gjester en fin opplevelse på Fløyen. Våre ansatte på Fløien Folkerestaurant ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

God mat, flink betjening og historiske lokaler.

Regimet på den opprinnelige restauranten var så strengt at å gå i lære her ble gjerne regnet som dobbelt av tiden for andre steder.

Utsikten ved solnedgang var nydelig.

Takk, helt1
Patrick M, Salgssjef på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Å kombinere en tur på Fløyen med lunsj på folkerestauranten, er en god opplevelse! Jeg anbefaler suppebuffeten med 4 varianter man kan smake seg gjennom. Nybakt brød og annet tilbehør følger med på kjøpet, og suppene er kjempegode! Veldig bra konsept til en rimelig penge (165,-)
Personalet er blide og hjelpsomme og med fyr på peisen og fleecepledd til å varme seg med, er det godt å komme inn her.
Hvis jeg skal ønske meg noe mer, måtte det vært at suppene var noen grader varmere og jeg hadde også satt pris på om det gikk an å få seg en god Cappucino.

Takk, Inafikse

Vi takker for din anmeldelse og setter stor pris på din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre både våre produkter og service, slik at vi kan gi våre gjester en fin opplevelse på Fløyen. Våre ansatte på Fløien Folkerestaurant ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.

Reisende som så på Fløien Folkerestaurant, så også på

Har du vært i Fløien Folkerestaurant? Del dine erfaringer!