“Pinlig dårlig kvalitet”

Kjøkken: Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 7. august 2019

Her var alt feil. Vi skulle hygge oss med en lett matbit og den fine utsikten. Utsikten var "pent" omkranset av skitne bord, tallerkenhauger, matsøl og digre måker som flakset på bordene etter matrester. Det var veldig lenge mellom hver gang noen ryddet bord, og da ble alt bare gjort halvveis slik at nye gjester måtte rydde og tørke selv. Vi gikk for suppebuffeten, der kun én suppe av fire var spiselige. Tomatsuppen var av typen feit pizzasaus. Skalldyrsuppen var ubeskrivelig tynn og vassen og smakte ingenting. Soppsuppen hadde stivnet til tjukk grøt nedi terrinen. Betasuppen var oversaltet men vi spiste på trass. Kan kokkene deres lage mat? Hvis noen har utøvd kvalitetskontroll på denne maten så er i så fall vedkommende helt uten kompetanse. Og det er superpinlig at dette flotte bygget på Fløien blir representert med slik slett kvalitet. Har et inderlig håp om at dere skjerper dere. Hilsen bergenser.

1  Takk, Vesleguri

Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Jeg har flere ganger etterspurt andre løsninger enn bankkort for jeg har ikke med meg bankkort på tur. Det er helt greit at restauranten ikke ønsker å ha Vipps som jeg liker når jeg er på tur. Idag hadde jeg vært på viddetur og var ekstremt tørst over en øl etter turen men dem ansatte var ihodet ikke imøtekommende når jeg foreslo å vippse til personen i baren også betale for ølen!!! Det er ekstremt dårlig service. Måtte ta turen hele veien ned til FELIX på torget der jeg møtte en fantastisk bartender som kunne hjelpe meg. Det kaller man for GOD SERVICE. Skulle gjerne ha skrytt over restauranten på Fløien men dette er nitrist!

Takk, Sverre83
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Ekstremt skuffet over besøket ved restauranten. Det stod skitne tallerkner og rot på bordene rundt gjennom hele oppholdet. Bestilte reinsdyr med soppstuing på surdeigsbrød. Det skulle egentlig vært poteter til, men ba om å få uten da dette bare var ment som en lunsjrett. Ventet lenge, og måtte til slutt etterlyse maten. Da kom den - kun en tørr brødskive med noen skiver reinsdyrkjøtt. Ikke en gang et salatblad til pynt, og soppstuingen uteble helt. Kjøttet var også trevlete og smakløst. Ett av de mest skuffende restaurantbesøkene jeg har hatt.

1  Takk, marthestro
Anmeldt 24. juni 2019 via mobile enheter

Med sol, sommer og utsikt som på toppen kan det ikke bli bedre. Vi var enkle og nøt en utepils etter en god time oppover bakkene. Mye folk og herlig stemning. Alle blir imponert med slik utsikt. Hyggelig service og moderate priser utrolig nok. En tur til Fløyen er nesten er must i finvær - trim får du også hvis du tar bena fatt og har gode sko. Fløibanen er er greit alternativ men regn med lange køer på fine dager.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, NinaR653
Patrick M, Kundeansvarlig på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Vi var er større gruppe, som hadde bestilt middag. Det var bestilt til 30, men det kom mange flere gjester. Totalt ble vi over 40. Dette ble ikke noe problem. Dekket opp flere bord og det var nok mat til alle. Middagen var viltgryte, grønnsaker og stekte poteter. Maten smakte helt fortreffelig. Vi hadde med egne kaker til dessert og disse fikk vi laget til på kjøkkenet.
Førsteklasses service og hjelpsomhet.

Dato for besøk: juni 2019
3  Takk, Inge Å

Reisende som så på Fløien Folkerestaurant, så også på

Har du vært i Fløien Folkerestaurant? Del dine erfaringer!