“Typisk norsk turist rip-off.”
Anmeldelse av Fløien Folkerestaurant

Fløien Folkerestaurant
Vurdert som nr. 204 av 445 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Typisk norsk turist rip-off. Anbefaler alle turen opp på Fløyen, men unngå å kjøpe noe på restauranten. Dyrt og dårlig. Til og med kaffen er sur gammel traktekaffe.

Takk, Chris K

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Vår første gang på Fløyen ble en stor opplevelse i godt vær, men maten holdt dessverre ikke samme karakter. Maten var veldig tørr og det var nok litt tynt med betjening.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, arildth
Anmeldt 3. juni 2020

Flott gammel restaurant beliggende på toppen av Fløien. Vi var der under coronatiden i mai og svært lite folk. Kaffe og vaffel, samt nydelig hjemmelaget kakao med krem. Byens beste utsikt. Må prøves.

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, Jon K
MSelberg, Front Office Manager på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2020

Tusen takk for hyggelig anmeldelse. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 2. desember 2019

Fantastisk god mat med fin julestemning! Glad og flink personell! Kommer gjerne tilbake neste år igjen :)

Dato for besøk: desember 2019
Takk, FinskSvensk
MSelberg, Booking koordinator på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det gleder oss å høre at dere hadde en fin julelunsj hos oss. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake neste år.

Anmeldt 19. oktober 2019 via mobile enheter

Meget dårlig service. Lange køer, treg person i kassa, meget dårlig logistikk for bestilling og betaling. Altfor lite bemanning for så mange gjester. Burde hatt egen disk for drikkesalg

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, vigdisv2018
MSelberg, Booking koordinator på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2019

Vi takker for din anmeldelse og setter stor pris på din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre både våre produkter og service, slik at vi kan gi våre gjester en fin opplevelse på Fløyen. Våre ansatte på Fløien Folkerestaurant ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.

Reisende som så på Fløien Folkerestaurant, så også på

Har du vært i Fløien Folkerestaurant? Del dine erfaringer!