“Bryllaup”

Kjøkken: Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 25. september 2020

Var i bryllaup 19sept.2020 Fantastisk stad. Glimrende betjening og service!Flotte ærverdige lokaler! Anbefales!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, toreb910
Patrick M, Markedsføring på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2021

Tusen takk for hyggelig anmeldelse. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og ønsker hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Eg bestilte en veganburger som hadde masse ost på. Den var ikke vegansk, denne osten var helt lok osten på encheeseburger, (samme lukt og utseende). Ikke bare nok med det, i tillegg luktet det så forferdelig av denne osten, at eg måtte springe ut og kaste opp når jeg kom borti osten. En annen hadde bestilt laks og potet som var helt uspiselig. Hold dere kun til det søte her.

Takk, mohammab2020
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Typisk norsk turist rip-off. Anbefaler alle turen opp på Fløyen, men unngå å kjøpe noe på restauranten. Dyrt og dårlig. Til og med kaffen er sur gammel traktekaffe.

Takk, Chris K
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Vår første gang på Fløyen ble en stor opplevelse i godt vær, men maten holdt dessverre ikke samme karakter. Maten var veldig tørr og det var nok litt tynt med betjening.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, arildth
Anmeldt 3. juni 2020

Flott gammel restaurant beliggende på toppen av Fløien. Vi var der under coronatiden i mai og svært lite folk. Kaffe og vaffel, samt nydelig hjemmelaget kakao med krem. Byens beste utsikt. Må prøves.

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, Jon K
MSelberg, Front Office Manager på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2020

Reisende som så på Fløien Folkerestaurant, så også på

Har du vært i Fløien Folkerestaurant? Del dine erfaringer!