“God mat men dårlig service”
Anmeldelse av Fløien Folkerestaurant

Fløien Folkerestaurant
Vurdert som nr. 334 av 469 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom Fløyen i fantastisk sol og sommerværog gledet oss stort til en god opplevelse på Fløyen. Kom inn og ble stående og vente. Alle fløy forbi. Først da vi spurte fikk vi henvist bord. Drikke og matbestillingene tok lang tid og vimåtte også etterlyse drikke som ikke kom. Maten var veldig god, men servicen var for dårlig

Takk, tronderik67
410berben410, Annet på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Fin at dere var fornøyd med maten. Når det gjelder service, er det ikke helt enkelt å være perfekt når solen skinner i byen vår en dag og regnet pøser ned neste. Vi kan bare beklage og håper at dere allikevel fikk en god opplevelse. Velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Heilt ok mat, men var ikkje heilt varmt. For få folk på jobb, så det tok lang tid å få maten. Hyggeleg service.

Takk, Timba_8
410berben410, Annet på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei, takk for tilbakemelding. I går var en ekstremt travel dag for oss, men vi håper dere hadde en fin opplevelse alt i alt.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Når det et fint vær i Bergen så er det vel ingen bedre lokasjoner. Fantastisk utsikt og masse aktiviteter for barn.
Menyen er fin og beliggenheten betyr litt høye priser men er man i Bergen i godt vær så er det verdt det.
Kvaliteten på hovedrettene var bra og det samme gjaldt servicen.

Takk, Camper781044
410berben410, Annet på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Maten får godkjent men betjeningen har mye å gå på. Klager blir møtt med spydige kommentarer fra betjeningen. Selv om det er mye gjester bør man huske at man jobber i servicenæringen

Dato for besøk: mai 2021
3  Takk, jonsimong

Takk for tilbakemelding. Selvsagt skal personalet være bevisst på at man alltid gir god service. Saklige klager skal også selvsagt møtes med vennlighet og ydmykhet. Vi kan bare beklage og vil presisere dette dette for våre ansatte.

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat servert av hyggelige ansatte. En formidabel utsikt å nyte middagen til!
Gode lokale råvarer, veldig god mat.

Takk, Companion49261063205

Tusen takk for flott tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Velkommen tilbake ved neste anledning.

Reisende som så på Fløien Folkerestaurant, så også på

Har du vært i Fløien Folkerestaurant? Del dine erfaringer!