“Få opp farten”

Kjøkken: Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Denne store restauranten på toppen av Fløibanen begynner å gå ut på dato. Køen for å bestille var latterlig lang og treg. Inneklimaet var av typen "klissete"

Takk, Jarle T
410berben410, Annet på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Denne restauranten er fra 1925 og vi har lagt oss i selen for å føre bygget tilbake til sin opprinnelige stil, så du kan godt si at den er gått ut på dato. Vi kan bare beklage at køen var lang og treg, det skjer av og til når solen skinner i Bergen og alle vil ut samtidig. "Klissete" inneklima har vi litt problemer med å tolke, rett og slett. Vi ønsker deg velkommen tilbake til en forhåpentligvis positiv opplevelse.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk ikke noen henvisning til bordene, og alle bordene som var tilgjengelige var skitne. Da vi spurte kelner om å vaske bordet vårt, fikk vi et frekt svar, og han gjorde det aldri. Vi ba en ny kelner om det samme, vedkommende gjorde heller ikke noe. Da vi skulle bestille, var det lang kø, siden hun som skulle betjene kassen måtte hjelpe til og forlate køen. Også toalettene var skitne, med urin på gulvet og doringen, samt papir på gulv og benk. Grunnet den dårlige servicen, dårlig hygiene og dyr mat, bestilte vi mat fra pølseboden ved siden av, der vi fikk god service

Takk, Explore12100464090
410berben410, Annet på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Så hyggelig at dere likte pølseboden vår, spesielt siden dere ikke var fornøyd i kaféen. Det kan vi bare beklage, det går gjerne en kule varmt når alle skal ha servering samtidig i solskinnet i Bergen. Velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom Fløyen i fantastisk sol og sommerværog gledet oss stort til en god opplevelse på Fløyen. Kom inn og ble stående og vente. Alle fløy forbi. Først da vi spurte fikk vi henvist bord. Drikke og matbestillingene tok lang tid og vimåtte også etterlyse drikke som ikke kom. Maten var veldig god, men servicen var for dårlig

Takk, tronderik67

Fin at dere var fornøyd med maten. Når det gjelder service, er det ikke helt enkelt å være perfekt når solen skinner i byen vår en dag og regnet pøser ned neste. Vi kan bare beklage og håper at dere allikevel fikk en god opplevelse. Velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Heilt ok mat, men var ikkje heilt varmt. For få folk på jobb, så det tok lang tid å få maten. Hyggeleg service.

Takk, Timba_8
410berben410, Annet på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei, takk for tilbakemelding. I går var en ekstremt travel dag for oss, men vi håper dere hadde en fin opplevelse alt i alt.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Når det et fint vær i Bergen så er det vel ingen bedre lokasjoner. Fantastisk utsikt og masse aktiviteter for barn.
Menyen er fin og beliggenheten betyr litt høye priser men er man i Bergen i godt vær så er det verdt det.
Kvaliteten på hovedrettene var bra og det samme gjaldt servicen.

Takk, Camper781044
410berben410, Annet på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og hjertelig velkommen tilbake.

Reisende som så på Fløien Folkerestaurant, så også på

Har du vært i Fløien Folkerestaurant? Del dine erfaringer!