“Skuffene matopplevelse”

Kjøkken: Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Vårt følge bestilte hhv. lammecarré, fjellørret og kveite. Maten sto absolutt ikke til forventningene. Svært skuffende matopplevelse. Jeg har aldri spist mer smakløs, kjedelig kveite.

Grønnsakene på bildet er forresten ment på deling på 3 personer. Når vi spurte om det ikke var litt lite tok servitrisen den ut på kjøkkenet og kom tilbake med en ekstra sopp..

Takk, Karina F
410berben410, Annet på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Det var trist å høre at dere hadde en negativ opplevelse. Takk for tilbakemelding, vi tar det til oss og gjør vårt beste for å forbedre produktet vårt.

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Elendig. Biffen var tørrstekt (ingen spurte heller hvordan vi ville ha den), fisken likedan. Sausene som ble servert blir jeg overrasket om er hjemmelaget. Porsjonene var små, ingen ble mett av en middag. Virker som at de regner med at folk bestiller forrett, hovedrett og dessert. Da er man oppe i en prisklasse der man likegjerne kan ta turen på en mye bedre restaurant. Styr unna

Takk, KineK79

Det var trist at du oppleve besøket ditt slik, det kan vi bare beklage. Vi skal gi kjøkkenet beskjed om at de er nennsomme med stekingen. Velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Denne store restauranten på toppen av Fløibanen begynner å gå ut på dato. Køen for å bestille var latterlig lang og treg. Inneklimaet var av typen "klissete"

Takk, Jarle T
410berben410, Annet på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Denne restauranten er fra 1925 og vi har lagt oss i selen for å føre bygget tilbake til sin opprinnelige stil, så du kan godt si at den er gått ut på dato. Vi kan bare beklage at køen var lang og treg, det skjer av og til når solen skinner i Bergen og alle vil ut samtidig. "Klissete" inneklima har vi litt problemer med å tolke, rett og slett. Vi ønsker deg velkommen tilbake til en forhåpentligvis positiv opplevelse.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk ikke noen henvisning til bordene, og alle bordene som var tilgjengelige var skitne. Da vi spurte kelner om å vaske bordet vårt, fikk vi et frekt svar, og han gjorde det aldri. Vi ba en ny kelner om det samme, vedkommende gjorde heller ikke noe. Da vi skulle bestille, var det lang kø, siden hun som skulle betjene kassen måtte hjelpe til og forlate køen. Også toalettene var skitne, med urin på gulvet og doringen, samt papir på gulv og benk. Grunnet den dårlige servicen, dårlig hygiene og dyr mat, bestilte vi mat fra pølseboden ved siden av, der vi fikk god service

Takk, Explore12100464090
410berben410, Annet på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Så hyggelig at dere likte pølseboden vår, spesielt siden dere ikke var fornøyd i kaféen. Det kan vi bare beklage, det går gjerne en kule varmt når alle skal ha servering samtidig i solskinnet i Bergen. Velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom Fløyen i fantastisk sol og sommerværog gledet oss stort til en god opplevelse på Fløyen. Kom inn og ble stående og vente. Alle fløy forbi. Først da vi spurte fikk vi henvist bord. Drikke og matbestillingene tok lang tid og vimåtte også etterlyse drikke som ikke kom. Maten var veldig god, men servicen var for dårlig

Takk, tronderik67

Fin at dere var fornøyd med maten. Når det gjelder service, er det ikke helt enkelt å være perfekt når solen skinner i byen vår en dag og regnet pøser ned neste. Vi kan bare beklage og håper at dere allikevel fikk en god opplevelse. Velkommen tilbake en annen gang.

Reisende som så på Fløien Folkerestaurant, så også på

Har du vært i Fløien Folkerestaurant? Del dine erfaringer!