“Skuffende lunsjbesøk på Fløien”
Anmeldelse av Fløien Folkerestaurant

Fløien Folkerestaurant
Vurdert som nr. 366 av 468 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 6 personer som besøkte Fløirestauranten 3. september for lunsj. Jeg valgte en smårett kalt Skagen Fløyen - det ble en dyr og skuffende opplevelse. De to poengene gir jeg for det hyggelige selskapet og restaurantens beliggenhet. Neste gang håper jeg på en bedre matopplevelse - Fløirestauranten har et stort forbedringspotensiale.

Dato for besøk: september 2021
Takk, AgneteS28

Anmeldt 13. august 2021

Feil levering av drikke. Maten kommer ikke. Personalet borte. Totalt uorganisert. Personalet ikke interessert i hva vi hadde å si.

Takk, torl655
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Vårt følge bestilte hhv. lammecarré, fjellørret og kveite. Maten sto absolutt ikke til forventningene. Svært skuffende matopplevelse. Jeg har aldri spist mer smakløs, kjedelig kveite.

Grønnsakene på bildet er forresten ment på deling på 3 personer. Når vi spurte om det ikke var litt lite tok servitrisen den ut på kjøkkenet og kom tilbake med en ekstra sopp..

Takk, Karina F
410berben410, Annet på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Det var trist å høre at dere hadde en negativ opplevelse. Takk for tilbakemelding, vi tar det til oss og gjør vårt beste for å forbedre produktet vårt.

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Elendig. Biffen var tørrstekt (ingen spurte heller hvordan vi ville ha den), fisken likedan. Sausene som ble servert blir jeg overrasket om er hjemmelaget. Porsjonene var små, ingen ble mett av en middag. Virker som at de regner med at folk bestiller forrett, hovedrett og dessert. Da er man oppe i en prisklasse der man likegjerne kan ta turen på en mye bedre restaurant. Styr unna

Takk, KineK79

Det var trist at du oppleve besøket ditt slik, det kan vi bare beklage. Vi skal gi kjøkkenet beskjed om at de er nennsomme med stekingen. Velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Denne store restauranten på toppen av Fløibanen begynner å gå ut på dato. Køen for å bestille var latterlig lang og treg. Inneklimaet var av typen "klissete"

Takk, Jarle T
410berben410, Annet på Fløien Folkerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Denne restauranten er fra 1925 og vi har lagt oss i selen for å føre bygget tilbake til sin opprinnelige stil, så du kan godt si at den er gått ut på dato. Vi kan bare beklage at køen var lang og treg, det skjer av og til når solen skinner i Bergen og alle vil ut samtidig. "Klissete" inneklima har vi litt problemer med å tolke, rett og slett. Vi ønsker deg velkommen tilbake til en forhåpentligvis positiv opplevelse.

Reisende som så på Fløien Folkerestaurant, så også på

Har du vært i Fløien Folkerestaurant? Del dine erfaringer!