Egenbehandling som gir ro

Fantastisk opplevelse!!!

Anmeldt 17. januar 2021
M8rtn
Bergen, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Flow State er fantastisk! Anbefaler spesielt floating og cryo, men også de andre tilbudene er herlige! Allerede etter ett av 60 minutter i floating-tanken kjente jeg at spenninger og smerter i ryggen slapp. Nærmest magi!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, bhsand
Anmeldt 17. januar 2021

Fantastisk gjeng med et hav av kunnskap innenfor helse og biohacking. Anbefaler flytetank som en ypperlig måte å koble av på og komme i dyp avslappende tilstand. Sauna er også utrolig deilig for en sliten kropp som trenger og restitueres. På Flow state føler man seg alltid like velkommen, virkelig et unikt sted. Anbefales!!!

Dato for opplevelse: januar 2021
Takk, M8rtn
Anmeldt 12. januar 2021

Testet cryobehandling for første gang, meget forfriskende opplevelse! Kroppen kjentes mye bedre ut etterpå, anbefales.

Dato for opplevelse: desember 2020
Takk, Vidar994
Anmeldt 12. januar 2021

Vært hos Flow state to ganger til nå og skal definitivt ha flere besøk dit i fremtiden. Helt magisk å legge seg i flyt tanken og bare koble helt ut. For min del har det blant annet fungerert som en god resett. For ikke å snakke om følelsen av stillhet og indre ro som er uvurderlige i seg selv. Anbefales absolutt!

Dato for opplevelse: desember 2020
Takk, Joachimsunde
Anmeldt 9. januar 2021

Jeg var selv alltid litt skeptisk litt slike ting som for eksempel å ta et flyt men da jeg forsøkte det en gang, ble fort til flere. For en opplevelse for kropp og sjel. Har du problemer med stiv nakke/rygg og eller andre ting som enten stresser deg eller du bare vil ha en refresh, så anbefaler jeg deg å prøve ut Flow state. Ta et flyt og prøv, så skal du se. Vil også trekke frem folka som jobber der, så hyggelige og har masse kunnskap om jobben sin. Vil trekke frem Christoffer Solheim, for et fantastisk menneske med rå kunnskap!

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, Ibewbel