“Elendig service, god pizza!”
Anmeldelse av Villani Skostredet

Villani Skostredet
Vurdert som nr. 72 av 473 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 10. desember 2018

Jeg og 3 venninner hadde gledet oss til å prøve ut denne restauranten i Skostredet.

Da vi ankom restauranten fikk vi først beskjed om at vi ikke hadde noen reservasjon. Den ansatte sto fast på dette, men fant etter mye om og men reservasjonen vår. Servitøren vi fikk opplevde vi dessverre direkte uhyggelig. Min venninne spurte f.eks. om han kunne anbefale noe å spise. Først virket han direkte oppgitt og forlot bordet, før han etter noen minutter kom tilbake og hevdet det var vanskelig med en anbefaling da det kom an på hva man likte å spise. Da min venninne forklarte at hun var altspisende, begynte han i hurtig tempo å nevne noen retter, på en ikke spesielt hyggelig måte.

Ved bestilling av mat rakk jeg så vidt å si hva jeg ville ha før han nærmest skrek "NESTE!". Vi fikk maten og den var god, men aldri noe spørsmål om vi ville ha mer å drikke/kaffe/dessert.

Måltidet ble avsluttet ved at vi på en frekk måte ble bedt om å gå etter 2 timer, enda reservasjonen som ble tilsendt på mail viste at vi hadde mer tid.

Restauranten var temmelig full, men servitøren hadde nok av tid til å betrakte gjestene, så det virket ikke som at kaos og stress kunne være en forklaring på den servicen vi opplevde.

Restauranten skal ha pluss for en hyggelig atmosfære(som jo dessverre ble helt ødelagt for oss) og god mat.

Takk, Cecilie A
Andreas W, Owner på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Hej Cecilie. Jag beklagar verkligen för er upplevelse på Villani, såhär ska det givetvis ej gå till. Allting låter väldigt konstigt och mot våra principer så ska genast utreda vad som hänt, tack för att ni gör oss uppmärksammade på detta. Vi hade blivit väldigt glada om ni skulle vilja ge oss en ny chans att få visa upp oss från vår rätta sida. Vänligen sänd mig ett mail direkt på andreas@wassbjer.no så ska jag lösa något bra för er. MVH Andreas

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Vi var 6 personer som hadde bestilt bord og var klar for god mat. Ble møtt av en hyggelig servitør, og menyen kom raskt på bordet. Som cøliaker er jeg avhengig av glutenfri mat, og ønsket meg en pastarett. Valgte en rett som i tillegg til spagetti besto av: okse indrefilet, fløte, tomat, vodka, hvitløk og chilli. Dette er beste pastaretten jeg har smakt. Fantastiske gode smaker, og porsjonen var passe stor. Til dessert spiste jeg Panacotta, som i tillegg til gode smaker, ble presentert på en flott måte. Denne restauranten skal jeg tilbake til og da skal jeg spise pasta med reinsdyr.

Takk, 277arnee
Andreas W, Owner på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Hej! Tusen tack för en super fin recension. Hjärtligt Välkommen tillbaka :)

Anmeldt 20. november 2018

Var ute med kollegaer og spiste en fredags kveld. Restauranten var stappfull. Vi var heldige og fikk Karl Oscar som servitør. Han hadde lun og fin humor og var oppmerksom på at vi fikk bestilt mat og drikke og påfyll uten å vente alt for lenge. Den hvite pizzaen Salsiccia a friarielli anbefales sterkt. Noe av det beste jeg har smakt av pizza.

Takk, Janne N

Hej Janne. Tack för väldigt fina ord! Jag ska hälsa Karl Oscar detta. Hjärtligt Välkomna tillbaka :)

Anmeldt 7. november 2018

En ny opplevelse i et flott lokale i et sjarmerende område i sentrum .
Flott meny og fin opplevelse . Meget bra Italiener og service

2  Takk, Signe H

Hej Signe! Tack för fina ord, då siktar vi på att få en 5:a nästa gång du kommer:) Välkommen tillbaka!

Anmeldt 1. november 2018

Vi var en gjeng på 7 venninner som valgte å gå på Villani for å spise middag. Det var fint og varmt og vi valgte derfor for å sette oss ute, for det er en veldig koselig terrasse. Vi ble vist til bordet og fikk menyene, men ble sittende veldig lenge før noen kom å ta bestilling (30 min). En ung servitør kom bort begynte på bestillingen, men så kom det en litt eldre mannlig servitør bort og tok henne litt bort fra bordet vårt. Det var tydelig at han snakket strengt til henne og etterpå begynte hun å rydde bord uten å gjøre ferdig vår bestilling. Det tok da nye 15 min før den litt eldre mannlige servitøren kom tilbake. Han spurte hva vi ville ha og den første av oss begynte. Hun fikk ikke sagt ferdig bestillingen sin før han sa med streng, høy stemme "NESTE" og slik fortsatte runden. Alle syntes det var veldig ubehagelig, vi fikk nesten ikke bestilt mat før servitøren nærmest skrek: "NESTE". Det endte med at bare 3 av oss bestilte vin. Det kom heller ikke noe spørsmål om vi ville bestille mer vin/annen drikke selv om vi ble sittende en god stund. Pizzaen var ok, men veldig mye skorpe og lite fyll. Pastaretten som jeg bestilte smakte godt, men jeg vil si det var en italiensk porsjon for norsk pris (altså lite mat for pengene).

Dato for besøk: august 2018
5  Takk, Climber57000612706

Hej Climber. Jag vill be om ursäkt för den dåliga upplevelse ni fått av oss, självklart är det ej såhär det ska gå till på en restaurang med vår höga service ambition. Men som jag kan läsa mellan raderna så var detta tillfället i somras då vi var helt nyöppnade och med handen på hjärtat inte hade alla rutiner fullt fungerande. OM du kommer tillbaka nu så garanterar jag en helt annan upplevelse hos oss. Hjärtligt Välkommen!

Reisende som så på Villani Skostredet, så også på

Har du vært i Villani Skostredet? Del dine erfaringer!