“Little Italy i Skostredet”
Anmeldelse av Villani Skostredet

Villani Skostredet
Vurdert som nr. 65 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Det er ytterst sjeldent at absolutt alt klaffer på en restaurant. Samtlige av oss trillet terningkast 6 på mat, service, atmosfære og interiør.

Vi ble møtt av en nydelig dame med glimt i øyet som viste vei til bord oppe, hvor det oste av god atmosfære. Videre så fikk vi en aldeles skjønn svensk jente til servitør. Bruschetta til forrett, og henholdsvis lam, pizza og pasta til hovedrett. Tiramisu, panna cotta og sjokolademousse (himmelsk!) til dessert. Vi hadde bare godord å gi til kokken - nydelige smaker - gode råvarer. Bare godord å gi til vinkelneren også - full peiling på det meste.

Det var smekkfullt av folk da vi var der lørdags kveld, så denne restauranten er poppis så det holder. Løp & spis!

Dato for besøk: februar 2019
6  Takk, SisselBg
Berg-Andre, Guest Relations Manager på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Heisann Vicky,
Tusen takk for slik en flott og fyldig tilbakemelding. Skal sende beskjeden videre til alle ledd da de alltid setter pris på å høre om deres flotte opplevelser hos oss, noe de fortjener.
Det er godt trykk i restauranten hver dag, så om dere løper hit for å spise kan jeg anbefale å booke i forkant så kan man senke skuldrene før ankomst og kanskje ta en rolig fin spasertur i stedet :).
Glad alt klaffet for dere og håper å se dere her igjen for å skape nye flotte opplevelser sammen.
Ha en fantastisk dag og hjertelig velkommen tilbake.
Mvh

Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Var her for første gang og er veldig glad i italiensk mat. Spiste nydelig pasta med steinsopp og ostefat til dessert. Deilig atmosfære,god service.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, MartheE_12
Berg-Andre, Guest Relations Manager på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Heisann Marthe,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og at du likte maten og omgivelsene du befant deg i.
Håper det ga mersmak og interesse for flere besøk så vi kan ønske deg velkommen tilbake inn i våre varme lokaler.
Med ønsker om en fantastisk helg.
Med Vennlig Hilsen

Anmeldt 11. januar 2019

Jeg har siden restauranten åpnet vært å spist her ved 5 anledninger. Problemet til restauranten er at servicen er veldig variende fra servitørene. Fra veldig bra til veldig dårlig. Sist vi var der var pizzaen helt kald i midten og svidd utenpå (calzone pizza) Brødet som vi fikk før maten var hardt og tørt. Da vi gav beskjed til servitøren om dett ble hun snurt og sur. Dårlig måte og takle på noe som var ment som noe de burde gjøres oppmerksom på. Virket som brødet hadde lagt i kurven siden tidlig på dagen. Regningen var også feil med en pizza for mye. Liker interiøret veldig godt, men kommer ikke til å gi dette restauranten flere sjangser.

Takk, Reime10
Berg-Andre, Guest Relations Manager på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. januar 2019

Heisann Reime,
Utrolig hyggelig at du har valgt å komme til oss ved så mange anledninger.
Tusen takk for veldig viktig tilbakemeldinger. Vi jobber jo hele tiden med å finpusse servicen sånn at det alltid skal oppleves som det du nevnte veldig bra og slike reaksjoner du ble møtt med vil vi ikke ha noe av. Kunne du sendt meg en liten mail på berg-andre@villani.no med litt mer detaljer om besøket ditt så jeg kan følge enda bedre opp hva som skjedde ved dette tilfelle, både ved matopplevelsen og servicen.
Håper vi ser deg her igjen så vi kan få muligheten å gi deg topp kvalitet på service og mat nok en gang her hos oss.
Håper du har en flott helg
Med Vennlig Hilsen

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde en nydelig forrett - kamskjell - Alle var enige om at den var god. Flere av oss hadde pizza, toppingen var super - men bunnen var deigete og lite steikt, pass på å bestille pizza med godt stekt bunn.

2  Takk, anitamE6282QJ
Berg-Andre, Guest Relations Manager på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2018

Hei Anita,
Glad dere har likt maten vår her på Villani.
Pizzaen vår er av den Napolitanske typen og lages i ovnen over kort tid på en veldig høy varme. Dette vil gjøre at bunnen vil virke litt mykere enn en vanlig pizza skal være, men skal aldri være deigete. Råvarene på toppen derimot vil jo pga den korte tiden få all sin nytte av smaker de kan gi. Vi skal følge opp at vi sørger for at pizzaen skal unngå denne deigete bunnen så det blir en flott opplevelse for alle.
Håper dere får ett flott nyttår og takk for tilbakemeldingen.
Mvh Berg-André

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant med en god atmosfære. Hyggelig betjening og meget god mat. Vi var fire personer som hadde forskjellig mat, og alle var godt fornøyd.
Kan anbefales.

Takk, RosslandR

Heisann Rossland,
Veldig koselig og høre at dere likte å være hos oss. Ser frem imot å kunne ønske dere velkommen igjen i det nye året neste gang dere passerer oss i Skostredet.
Godt nyttår
Mvh

Reisende som så på Villani Skostredet, så også på

Har du vært i Villani Skostredet? Del dine erfaringer!