“Spis et annet sted”
Anmeldelse av Villani

Villani
Vurdert som nr. 53 av 490 Restauranter i Bergen
Anmeldt 3 uker siden

Et veldig koselig lokale og rask betjening ble visst det eneste positive med vårt besøk hos Villani i Skostredet. Fikk servert svidd calzone (kun spiselig i kantene) med et fyll som ikke smakte annet enn klumpete ost og olivenolje. Servitøren var skjønn, men behersket dårlig både norsk og engelsk. Gikk fra restauranten med følelsen av å ha kastet penger (og mat som kunne vært spiselig) ut av vinduet. Håper du får en bedre opplevelse hvis du, mot formodning, spiser her.

Dato for besøk: september 2019
Takk, HenMat
maleneroenning, Booking Manager på Villani, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Heisann!

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Vi må bare beklage at deres mat ikke levde opp til den standaren vi både forventer og ønsker. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, så denne tilbakemeldingen vil bli videresendt til de ansvarlige i kjøkkenet. Dere er naturligvis hjertelig velkommen tilbake på et senere tidspunkt.

Ønsker deg en flott helg!

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Veldig bra restaurant, koselig atmosfære og hyggelige servitører. Maten kom raskt og servitørene var svært oppmerksom. Vi spiste pizza og pasta, og alt smakte helt utrolig godt. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: september 2019
Takk, mareth345
maleneroenning, Booking Manager på Villani, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Heisann!

Tusen hjertelig takk for fine ord - det varmer! Så godt å høre at dere hadde en hyggelig opplevelse hos oss på Villani med god mat i en koselig atmosfære. Håper å få se dere snart igjen! :)

Ha en fortsatt fin dag!

Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

God og smakfull pizza fra skikkelig vedfyrt ovn. Ikke dyrt i forhold til standard på maten vi spiste. Service var bra, selv om betjeningen bør kunne forskjell på om man spør dem eller forteller dem noe på norsk.

Dato for besøk: august 2019
Takk, tkittang
maleneroenning, Booking Manager på Villani, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2019

Heisann!

Tusen hjertelig takk for din fine tilbakemelding - de er veldig verdifulle for oss. Kjempegodt å høre at vår napolitanske pizza falt i smak. Ofte veldig vanskelig i vår bransje å bare ha norskspråkelig personale, men hos oss jobber vi veldig hardt for at våre ansatte skal lære seg om både norsk kultur og selvfølgelig det å kommunisere litt på norsk også.

Ønsker deg ei riktig fin helg!

Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Var på Villani i helgen og kommer garantert tilbake.
Hjelpsom betjening
God mat og godt vinkart.
Var veldig fornøyd, en av de bedre mat opplevelser i Bergen.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Garbjo
maleneroenning, Booking Manager på Villani, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2019

Heisann,

Tusen takk for en fin tilbakemelding. Så godt å høre at dere hadde en trivelig opplevelse hos oss.
Gleder oss til å få se dere snart igjen!

Ha en fortsatt fin dag!

Anmeldt 22. august 2019

Min kone og jeg har besøkt Villani tre ganger. To ganger har det vært min kone og jeg, tredje gang var det sammen med noen venner av oss.
Vi reiser ca. 1 gang i året til Italia, da leier vi bil og kjører rundt og besøker lokale restauranter hvor de lager lokal Italiensk mat. Vi kan bare si at Villani i Skostredet har brakt den Italienske maten og stemningen til Bergen. Maten og stemning på Villani er helt utmerket. Vi kan bare gi våre varmeste anbefalinger videre av Villani i Skostredet.
Mvh
Kjetil og Linda

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Kjelin73
maleneroenning, Booking Manager på Villani, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2019

Heisann Kjetil og Linda!

Tusen hjertelig takk for en fantastisk fin tilbakemelding - det betyr mye for oss. Så hyggelig å høre at dere får den italienske følelsen på Villani også, det tar vi som et stort kompliment. Håper dere koser dere på neste tur til Italia!

Vennlig hilsen,
Malene Rønning

Reisende som så på Villani, så også på

Har du vært i Villani? Del dine erfaringer!