“Vi besøkte stedet en rolig”
Anmeldelse av Villani Skostredet

Villani Skostredet
Vurdert som nr. 65 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte stedet en rolig søndag ettermiddag, og fikk god service. Vi bestilte hver vår pizza og delte en flaske hvitvin. Både mat og drikke var god. Det vi reagerte negativt på, og som fikk meg til å vakle mellom 3 og 4 i anmeldelsen, var at smittevern ikke var ivaretatt. En meters-regelen var suverent ignorert og bordene stod alt for tett.

Takk, Halvor58
maleneroenning, booking Manager på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Heisann Halvor!

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi ønsker å kunne gi alle våre gjester en fin opplevelse med god mat og drikke i en hyggelig atmosfære.

Velkommen igjen!

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hadde fått anbefalt dette stedet, og så ut som en svært god anbefaling da vi ankom. Kule og innbydende lokaler for en middag med familien. Det ble dessverre en stor skuffelse. Personell som utviste svært dårlig service, - selv barna reagerte på manglende smil og imøtekommenhet. Pastarettene var helt ok, mens pizza ikke virket gjennomstekt. Oppjaget stemning blant personell som ikke inviterte til å bli sittende for en deilig dessert (som var planen). Sjelden jeg tyr til å skrive en anmeldelse etter resturantbesøk, men kanskje kan jeg bidra til at andre får en bedre opplevelse her, ev. styrer unna og velger et annet spisested.

Takk, halvorb2019
Anmeldt 8. juli 2020

Fin plassering av oss to og rask oppfølging av kelner. Be om vinkartet om ikke kelneren gir deg det ilag med menyen. De har et godt utvalg av gode italienske viner.

1  Takk, Njål H
maleneroenning, Booking Manager på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Heihei!

Tusen takk for din fine tilbakemelding. Så kjekt å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss på Villani med gode viner og vennlig service.

Håper på flere besøk snart igjen! :)

Anmeldt 7. juli 2020

Har tidligere hatt god erfaring med denne restauranten, men nå: For det første var det langt mindre enn 1 meters avstand mellom bordene, vi satt helt oppi de andre gjestene, bordene stod tett i tett. Det var ingen merking om avstand på gulvet, ingen plakater med smittevernregler og på toalettet fløt det med papir på gulvet og var direkte uhygiensk. Det "aulet" på med folk og i køen inn sto folk tett i tett. Servicen var også svært dårlig, tok lang tid å få en kelners oppmerksomhet. Pizzaen vi spiste var sånn passe, virket ikke godt nok stekt. Servitørene virket stresset og det var ikke et smil å oppdrive. Er du engstelig for smitte eller ute etter god service, så styr unna Villani i disse tider.

Takk, moniquehD6690XJ
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde hørt mye positivt om stedet, men de innfridde på ingen måte. Fire av oss bestilte pizza, som var litt under midt på treet. Det skuffet selvsagt. Men det verste av alt var servitøren som hadde bordet. Vel hadde de mye å gjøre, men han var sur, undergravde andre servitører som tidvis hjalp til og tok kaka da vi ba om å få betale separat og han sa: «Hva, har dere ikke Vipps, eller???» Vi kommer ikke tilbake, for å si det sånn

Takk, Pantertante

Reisende som så på Villani Skostredet, så også på

Har du vært i Villani Skostredet? Del dine erfaringer!