“Fantastisk mat og god service ”
Anmeldelse av Villani Skostredet

Villani Skostredet
Vurdert som nr. 64 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte denne restauranten mens jeg og kjæresten var i Bergen. Dette er en av de beste italienske restaurantene vi har vært på! Risottoen var den beste jeg har fått i Norge, og pizzaen var også skikkelig god.
Dette stedet anbefales!

Takk, tonjeped
maleneroenning, Booking Manager på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei Tonje!

Tusen tusen takk for din fine tilbakemelding, det varmer. Så kjekt å høre at dere fikk en positiv opplevelse med god risotto og pizza, og at vår restaurant er noe av det bedre italienske dere har vært på i Norge.
Håper vi er så heldig å få besøk av dere igjen og fortsatt fin sommer! :)

Med vennlig hilsen,
Malene Rønning

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god pasta med himmelsk smak!
Service var ikke å klage på!
De fulgte godt med hele tiden for at alt var bra med oss!
Anbefales et besøk!

Takk, 118lailae
maleneroenning, booking Manager på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Heisann Laila!

Tusen takk for din fine tilbakemelding. Så kjekt å høre at dere hadde en god opplevelse hos oss med nydelig pasta og vennlig oh oppmerksom service.

Velkommen igjen!

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelige lokaler og veldig god pizza, spesielt var bunnen bra, og vi er begge pizzanerder! Rask service når vi var der.

Takk, Arzadion

Hei,

Tusen takk for dine fine ord, det settes stor pris på. Så glad for at dere fikk en fin opplevelse hos oss på Villani hvor både lokale og pizza falt i smak.

Varmt velkommen igjen!

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte stedet en rolig søndag ettermiddag, og fikk god service. Vi bestilte hver vår pizza og delte en flaske hvitvin. Både mat og drikke var god. Det vi reagerte negativt på, og som fikk meg til å vakle mellom 3 og 4 i anmeldelsen, var at smittevern ikke var ivaretatt. En meters-regelen var suverent ignorert og bordene stod alt for tett.

Takk, Halvor58

Heisann Halvor!

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi ønsker å kunne gi alle våre gjester en fin opplevelse med god mat og drikke i en hyggelig atmosfære.

Velkommen igjen!

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hadde fått anbefalt dette stedet, og så ut som en svært god anbefaling da vi ankom. Kule og innbydende lokaler for en middag med familien. Det ble dessverre en stor skuffelse. Personell som utviste svært dårlig service, - selv barna reagerte på manglende smil og imøtekommenhet. Pastarettene var helt ok, mens pizza ikke virket gjennomstekt. Oppjaget stemning blant personell som ikke inviterte til å bli sittende for en deilig dessert (som var planen). Sjelden jeg tyr til å skrive en anmeldelse etter resturantbesøk, men kanskje kan jeg bidra til at andre får en bedre opplevelse her, ev. styrer unna og velger et annet spisested.

Takk, halvorb2019

Reisende som så på Villani Skostredet, så også på

Har du vært i Villani Skostredet? Del dine erfaringer!