“Kaos og lang ventetid”

Vurdert som nr. 67 av 445 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Populært sted. Grei meny. MEN; veldig dårlig bemannet og dårlig kapasitet på kjøkkenet. Vi måtte vente i 1,5 time på mat, som egentlig er uholdbart med små barn. Vi måtte avbryte hele besøket fordi det tok for lang tid. Veldig vanskelig å få kontakt med betjeningen. Ser koselig ut, men anbefaler å styre unna!! Selv endte vi på McDonald's.

Takk, 710espenh
maleneroenning, Booking Manager på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Heisann Espen!

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om deres opplevelse hos oss. Veldig trist å lese at dere måtte vente så lenge på mat som dere da aldri fikk. Her mistenker jeg noe har gått galt da det svært svært sjeldent tar noe lang tid for å få mat, og da skal beskjed gis fra deres servitør om så venting kan oppstå.
Vi setter høye krav til våre ansatte, hvor serviceinstilling og å være behjelpelig kommer høyst på listen. Her har vi helt klart ikke gjort en god not jobb når dere følte det var vanskelig å få tak i noen.
Vi tar med oss dette videre for å kunne jobbe hardere med å forbedre oss.

Ønsker dere en fortsatt fin sommer!

Med vennlig hilsen,
Malene Rønning

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte denne restauranten mens jeg og kjæresten var i Bergen. Dette er en av de beste italienske restaurantene vi har vært på! Risottoen var den beste jeg har fått i Norge, og pizzaen var også skikkelig god.
Dette stedet anbefales!

Takk, tonjeped

Hei Tonje!

Tusen tusen takk for din fine tilbakemelding, det varmer. Så kjekt å høre at dere fikk en positiv opplevelse med god risotto og pizza, og at vår restaurant er noe av det bedre italienske dere har vært på i Norge.
Håper vi er så heldig å få besøk av dere igjen og fortsatt fin sommer! :)

Med vennlig hilsen,
Malene Rønning

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god pasta med himmelsk smak!
Service var ikke å klage på!
De fulgte godt med hele tiden for at alt var bra med oss!
Anbefales et besøk!

Takk, 118lailae
maleneroenning, booking Manager på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Heisann Laila!

Tusen takk for din fine tilbakemelding. Så kjekt å høre at dere hadde en god opplevelse hos oss med nydelig pasta og vennlig oh oppmerksom service.

Velkommen igjen!

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelige lokaler og veldig god pizza, spesielt var bunnen bra, og vi er begge pizzanerder! Rask service når vi var der.

Takk, Arzadion

Hei,

Tusen takk for dine fine ord, det settes stor pris på. Så glad for at dere fikk en fin opplevelse hos oss på Villani hvor både lokale og pizza falt i smak.

Varmt velkommen igjen!

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte stedet en rolig søndag ettermiddag, og fikk god service. Vi bestilte hver vår pizza og delte en flaske hvitvin. Både mat og drikke var god. Det vi reagerte negativt på, og som fikk meg til å vakle mellom 3 og 4 i anmeldelsen, var at smittevern ikke var ivaretatt. En meters-regelen var suverent ignorert og bordene stod alt for tett.

Takk, Halvor58

Heisann Halvor!

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi ønsker å kunne gi alle våre gjester en fin opplevelse med god mat og drikke i en hyggelig atmosfære.

Velkommen igjen!

Reisende som så på Villani Skostredet, så også på

Har du vært i Villani Skostredet? Del dine erfaringer!