“Merkelig focaccia”

Vurdert som nr. 67 av 446 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 1. august 2020

Vi bestilte hver sin focaccia, og det må være den rareste "focacciaen" jeg har sett. Vi trodde de hadde servert oss feil og at vi fikk pizza uten saus. Dette var definitivt ikke en focaccia, men en tørr og kjedelig pizzabunn uten saus hvor de hadde pyntet på med litt ruccola og skinke. Hvis man skal servere italiensk mat så bør kokken vite hva en focaccia er. Det bør være basic!!!. Absolutt ikke verdt 180 kr for en tørr bunn med litt ruccola og noen skinkebiter. Skuffet ble vi

Takk, _tinanyhammer
maleneroenning, Booking Manager på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Heisann!

Takk for tilbakemeldingen. Så trist å lese at dere ikke ble servert det dere hadde forventet dere og at det endte i som en skuffelse. Våre pizzaiolos fra Napoli har en stor lidenskap og ære for deres yrke, og focaccia for de, skal være akkurat slik som vi serverer den. Vi skjønner naturligvis mange er vant til den typen man finner ferdig matbutikker, men som en ekte italiensk restaurant med napolitanske pizzaiolos, hører ikke dette hjemme dessverre.
Synd maten ikke falt i smak, men dette handler om smak og behag.

Hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Skal du smake av det Italienske kjøkkenet - kan dette anbefales på det sterkeste. Flott matopplevelse,god service - her skal vi tilbake ☀️☀️☀️

Takk, Malin O
maleneroenning, Booking Manager på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hei Malin!

Tusen hjertelig takk for din fine tilbakemelding, det setter vi pris på. Kjempekjekt å høre at dere hadde en topp opplevelse med god mat og vennlig service.

Varmt velkommen igjen!

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Fikk kald kveite og kald pizza. Klaget. Begge retter ble varmet opp ! Ikke nye retter. Ikke etter standard. Ingen beklagelse. Ingen tok ansvar.

Takk, 916arnem
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Pizza til lunsj er aldri feil!
Velsmakende pizzaer på riktig italiensk bunn. Noe brent, men det har med tilagingsmetode i steinovn å gjøre. Derimot hadde litt ekstra krydderier gjort seg godt. Superkoselige lokale og hyggelige ansatte. Ikke stedet for en billig lunsj.

1  Takk, IdaW122
maleneroenning, booking Manager på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Hei Ida,

Tusen takk for tilbakemeldingen din, det setter vi pris på. Så godt å høre at pizzaen var velsmakende og at både lokale og service var hyggelig. Våre pizzaiolos tilbereder alle pizza på ekte napolitansk vis, og her er råvarer og kvalitet deres viktigste faktor for en god pizza. Vi tilbyr derimot chili flakes, chili olje og/eller salt og pepper da smak og behag selvfølgelig er en faktor.

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Svært ordinær mat, dårlig service og relativt dyrt. Relativt dyrt, ikke minst Når 0,4 Peroni serveres i halvfulle glass. Mye trafikk, men syns noe oppskrytt.

Takk, Langeng
maleneroenning, Booking manager på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Heisann!

Tusen takk for tilbakemeldingen. Så trist å høre at dere ikke hadde noe særlig til opplevelse hos oss hvor dere følte servicen var dårlig samt at vi er i overkant dyre. Vi synes selv at vi har ganske så overkommelige priser til den kvaliteten og når det kommer til hvordan ellers markedet her i Bergen er, men dette er selvfølgelig noe som varierer fra person til person. På Villani ønsker vi alltid å gi alle våre gjester en god service fra vennlige ansatte, så dette tar vi videre til vår restaurantsjef.

Fortsatt god sommer!

Reisende som så på Villani Skostredet, så også på

Har du vært i Villani Skostredet? Del dine erfaringer!