“Fantastisk!”

Vurdert som nr. 67 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Helt nydelig mat! Vi hadde begge pasta med sjømat. Det var en god porsjon og rikelig med sjømat. Denne resturanten anbefales virkelig!

Takk, Anna C
Evangelos K, Ιδιοκτήτης på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei Anna,

Mange takk for din tilbakemelding. Vi sitter stor pris på det

Ønsker deg en fin dag videre og hjertelig velkommen igjen.

Grazie e arrivederci!

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Sur servitør som ikke smilte en eneste gang. Satt ute, koselig, men kaldt.
Min hvite pizza Parma (300 kr) hadde en nydelig bunn, men fyllet var smakløst. Samboeren spiste gorgonzola pizza som smakte altfor mye av osten, så det ble ikke balansert. Det var ingen barnemeny men de lagde mini pizza av ønsket bestilling. Helt greit, men ikke så barnevennlig pizzaer i utgangspunktet.
Skuffende opplevelse, vi hadde fått anbefalt

Takk, 680idah

Hei Ida,

Mange takk for din tilbakemelding.

Pizza parma og gorgonzola er 2 av våre bestselgere og får alltid bra tilbakemeldinger, For det første pizza Parma koster 289 kr. Utenom dette så gorgonzola osten er et produkt som har en veldig rik smak som gjerne anbefales til de som elsker gorgonzola.
Angående barn vi velger å ikke ha en fast barnemeny så lager vi gjerne noe som er tilpasset til hvert enkelt barn.
Om uteplassen så er det slik i Bergen at været kan snu fra sol til 12 grader på veldig kort tid, så derfor anbefaler vi til neste besøk å bestille en av våre bord inne i lokalet hvor det er garantert koselig

Allikevel vi takker igjen for besøket så var det leit å høre ellers at opplevelsen var ikke helt i mål.

Grazie e arrivederci!

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Fint lokale og ok service. Pizza og pasta helt på det jevne, i overkant sausete for flere av mitt følge sin smak. Pizza alpina skuffer med alt for store biter potet. Ok opplevelse samlet sett , men ikke noe minneverdig.

Takk, 513j_rgenr

Hei,

Mange takk for din tilbakemelding!

Villani pizza har blitt en lokal favoritt i Bergen og det var synd den falt ikke helt i smak for dere.

Vi har også et stort utvalg av hovedretter og pasta som skuffer aldri

Mange takk igjen for besøket så ønsker vi hjertelig velkommen igjen.

Venlig hilsen

Anmeldt 18. juli 2021

Jeg ble rett og slett matforgiftet da jeg spiste blåskjell her med noen venner. Da jeg sa ifra fikk jeg beskjed om at det umulig kunne være deres feil, men jeg hadde ikke spist noe annet som kunne være årsaken.

2  Takk, henriettek992

Hei Henriette,

Mange takk for din tilbakemelding.

Vi viser til svaret vi har gitt om blåskjell: Angående sjømat så er det slik at vi har faktisk så mange kunder nå for tiden at det er egentlig umulig å servere noe dårlig mat siden vi går tom for varer konstant.

Det vil si at det er veldig vanskelig å servere blåskjell som er dårlig siden vi får dem inn levert hver dag.
Allikevel vi sier gjerne at det går an å gjøre feil og det skal vi undersøke.

Vi beklager med dette for ubehaget så ønsker vi hjertelig velkommen tilbake

Venlig hilsen

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelige servitører og god mat. Vi hadde med oss to barn på 2,5 og 3 år. Vil ikke si at stedet er helt egnet for barnefamilier, da der var trangt, ikke stellebord og uten barnestol. Men siden barna var såpass store, kunne de (under tvil) sitte på vanlig stol. De kunne tilby barneporsjon på det meste,så det var fint.

Maten kom ellers ganske raskt og det smakte aldeles nydelig! Vil absolutt besøke stedet igjen.

Takk, Natalie S
erlendth, Kundeansvarlig på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Hei Natalie!

Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er dog merkelig at dere ikke har blitt vist til hverken barnestol eller stellebord, ettersom vi har begge deler tilgjengelig i begge våre restauranter. Ta kontakt med betjeningen og spesifiser ønsket deres neste gang dere er innom, så er jeg sikker på at vi kan leve opp til behovene deres. Ellers er vi veldig glad for at maten falt i smak.

Hjertelig velkommen tilbake!

Mvh Erlend // Villani

Reisende som så på Villani Skostredet, så også på

Har du vært i Villani Skostredet? Del dine erfaringer!