“Diavola, fantastisk pizza.”

Vurdert som nr. 69 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Resturanten har en nydelig hage. Røykere sitter på egent bord. Veldig flott.

Pizza Diavola var fantastisk god. Stekt på italiensk vis. Kjempe imponert. God service. Smarte og dyktige servitører.

Drop inn som funker veldig bra. Vi fikk bord når vi ønsket. Populært sted som ikke driver med ketsup og hvittløksdressing.
Alt smakene er i pizzaen. Oliven smakte så godt. Drømmer om å spise her igjen.

Minus for ekle toaletter. De er populær og travle på dette stedet. Men toaletter skulle sjekkes jevnlig. Bør ikke glemmes. Blir ofte sånn når du får høyt trykk av gjester.
Dette er jeg sikkert at de vil bli bedre på etter hvert.

Vi kommer tilbake.

Takk, lene l
erlendth, Kundeansvarlig på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei Lene!

Takk for din tilbakemelding, vi setter enormt stor pris på det.

Vi tar med oss både ris og ros videre, og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen, Villani

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Ekte italiensk pizza- ikke altfor dyrt, men heller ikke billig. Nydelig trio bruschetta, smaksopplevelse. Veldig trangt men her slapp barnevogner og de som ville , inn. Lurt å forhåndsbestille i høysesong

Takk, Monika2321

Hei Monika!

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding, det er høyst verdsatt.

Vi håper på å se dere igjen, mange takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake!

Erlend // Villani

Anmeldt 28. juli 2021

Vil ikke komme tilbake her etter å ha opplevd dårlig service og kald mat på Villani Skostredet i Bergen.

Takk, 810sandraj

Hei Sandra!

Beklager at du hadde en kjip opplevelse hos oss, det var trist å høre. Om du får servert mat du ikke mener er varm nok til å spise ber vi om at dere informerer servitøren deres omgående så de kan hente en ny porsjon til dere, selvfølgelig kostnadsfritt. Dette er aldri et problem for oss å tilby.

Spesifiser gjerne hva du mener med dårlig service i en e-post til post@villani.no, vi vil naturligvis høre detaljer om hvordan vi kan forbedre oss. Vi kan alltids bli bedre!

Takk for at dere besøkte oss, vi håper på å høre fra deg.

Erlend // Villani

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Flott sted å sitte ute! Så perfekt om solen skinner i Bergen.

Veldig god mat, både pizza og pasta, samt hyggelige ansatte.

Litt høye priser, men absolutt verdt det.

Takk, 443julied
erlendth, Kundeansvarlig på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hei Julie!

Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!

Villani

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Sentral beliggenhet i Bergen, og god kapasitet ute og inne. Knallgod pizza og pannacotta. Bra service, en travel kveld til tross

1  Takk, TorArneM
Evangelos K, Ιδιοκτήτης på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei Tor Arne!

Mange takk for din tilbakemelding. Vi sitter stor pris på det

Ønsker deg en fin dag videre og hjertelig velkommen igjen.

Grazie e arrivederci!

Reisende som så på Villani Skostredet, så også på

Har du vært i Villani Skostredet? Del dine erfaringer!