“Unngå denne restauranten”

Vurdert som nr. 70 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 6. august 2021

Uhøflig daglig leder, dårlig service. Pizzaen var ikke skikkelig stekt og veldig seig. I tillegg satt de to ekstea drinker på regningen, som vi ikke hadde bestilt. Når vi nektet på dette fikk vi beskjed om at vi ikke var velkommen tilbake

2  Takk, 222mariannen
erlendth, Kundeansvarlig på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Hei! Vi beklager deres negative opplevelse.

Vår pizza er laget av et napolitansk pizza-kjøkken som produserer maten sin på tradisjonelt vis. Vi har daglig fersk-bakt pizzadeig som stekes i en ved-ovn på +/- 450 grader i ca 90 sekunder, og toppes med ferske råvarer fra Italia og Norge. Hvis den ikke faller i smak har vi masse annet godt å by på.

For en mer direkte korrespondanse kan du ta kontakt med oss på post@villani.no, legg gjerne ved navn/tlf nr så vi kan undersøke hendelsen.

Hilsen // VIllani

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Resturanten har en nydelig hage. Røykere sitter på egent bord. Veldig flott.

Pizza Diavola var fantastisk god. Stekt på italiensk vis. Kjempe imponert. God service. Smarte og dyktige servitører.

Drop inn som funker veldig bra. Vi fikk bord når vi ønsket. Populært sted som ikke driver med ketsup og hvittløksdressing.
Alt smakene er i pizzaen. Oliven smakte så godt. Drømmer om å spise her igjen.

Minus for ekle toaletter. De er populær og travle på dette stedet. Men toaletter skulle sjekkes jevnlig. Bør ikke glemmes. Blir ofte sånn når du får høyt trykk av gjester.
Dette er jeg sikkert at de vil bli bedre på etter hvert.

Vi kommer tilbake.

Takk, lene l
erlendth, Kundeansvarlig på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei Lene!

Takk for din tilbakemelding, vi setter enormt stor pris på det.

Vi tar med oss både ris og ros videre, og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen, Villani

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Ekte italiensk pizza- ikke altfor dyrt, men heller ikke billig. Nydelig trio bruschetta, smaksopplevelse. Veldig trangt men her slapp barnevogner og de som ville , inn. Lurt å forhåndsbestille i høysesong

Takk, Monika2321

Hei Monika!

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding, det er høyst verdsatt.

Vi håper på å se dere igjen, mange takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake!

Erlend // Villani

Anmeldt 28. juli 2021

Vil ikke komme tilbake her etter å ha opplevd dårlig service og kald mat på Villani Skostredet i Bergen.

Takk, 810sandraj

Hei Sandra!

Beklager at du hadde en kjip opplevelse hos oss, det var trist å høre. Om du får servert mat du ikke mener er varm nok til å spise ber vi om at dere informerer servitøren deres omgående så de kan hente en ny porsjon til dere, selvfølgelig kostnadsfritt. Dette er aldri et problem for oss å tilby.

Spesifiser gjerne hva du mener med dårlig service i en e-post til post@villani.no, vi vil naturligvis høre detaljer om hvordan vi kan forbedre oss. Vi kan alltids bli bedre!

Takk for at dere besøkte oss, vi håper på å høre fra deg.

Erlend // Villani

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Flott sted å sitte ute! Så perfekt om solen skinner i Bergen.

Veldig god mat, både pizza og pasta, samt hyggelige ansatte.

Litt høye priser, men absolutt verdt det.

Takk, 443julied
erlendth, Kundeansvarlig på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hei Julie!

Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på.

Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake!

Villani

Reisende som så på Villani Skostredet, så også på

Har du vært i Villani Skostredet? Del dine erfaringer!