“Et skikkelig koselig sted med topp mat.”
Anmeldelse av Villani Skostredet

Villani Skostredet
Vurdert som nr. 69 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 22. august 2021

Vi fant Villani på en sen vandring i nydelige Bergen. Og ville ha en liten nigthca, og en kopp kaffi.
Vennlig og seriøs mottagelse med koronaregler på topp.

Informative, kjapp og god servering. Veldig koselig atmosfære.

Så vi besluttet å ha lunsj der neste dag.
Igjen vennlig god service, flotte menykart med rikelig utvalg. Alt i italienske spesialiteter.
Vi valgte en pizza for to. Med oliven, artiskokk, moserealla. M.m.
Flott tynnbundet italiensk pizza med velsmakende fyll og god krydring.
Nå fikk ikke vi floden av å nyte vin denne dagen, i og med en biltur i vente.
Men vinkartet var lovende.

Alt i alt - 3 dager i Bergen, med stekende sol, blide bergensere, og flotte spisesteder.
Og Villani var en de beste opplevelser.

Neste gang i Bergen er vi tilbake.

Takk, Jon R
erlendth, Kundeansvarlig på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2021

Hei Jon!

Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding, det gleder oss å høre at dere hadde noen gode opplevelser hos oss. Vi ser frem til å ønske dere velkomne tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Beste italienske vi har vært på her i Norge, og vi har vært på utrolig mange. Testet flere forretter, pasta, pizza og alt smaker helt ypperlig! Helt uforståelig hvorfor denne restauranten ikke har høyere rating. Anser oss selv som matentusiaster og kresne i matveien, så denne må en bare prøve dersom man er i Bergen.

Takk, 321vegards
erlendth, Kundeansvarlig på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Hei Vegard!

Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding, det verdsetter vi stort! Det gleder oss å høre at maten falt i så god smak, vi takker for besøket og ønsker dere gjerne velkomne tilbake i fremtiden.

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted hvor det er mulig å prate. Med veldig god mat og god service, ble dette en flott opplevelse. Meget dyktige og kunnskapsrike kelnere.

1  Takk, RoesslandL

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, vi ønsker deg gjerne velkommen tilbake i fremtiden!

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi følte for å spise lunsj, og da vi har hatt MEGET god opplevelse med Lagunen så tenkte vi at det var på tide og prøve her. Man blir ikke skuffet. Skikkelig mat, som gir lyst på å komme tilbake

Takk, 24trulsg
erlendth, Kundeansvarlig på Villani Skostredet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Hei Truls!

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Vi er glad dere hadde et hyggelig opphold i Skostredet, og ønsker dere hjertelig velkomne i alle våre restauranter i fremtiden!

Mvh // Villani

Anmeldt 6. august 2021

Uhøflig daglig leder, dårlig service. Pizzaen var ikke skikkelig stekt og veldig seig. I tillegg satt de to ekstea drinker på regningen, som vi ikke hadde bestilt. Når vi nektet på dette fikk vi beskjed om at vi ikke var velkommen tilbake

2  Takk, 222mariannen

Hei! Vi beklager deres negative opplevelse.

Vår pizza er laget av et napolitansk pizza-kjøkken som produserer maten sin på tradisjonelt vis. Vi har daglig fersk-bakt pizzadeig som stekes i en ved-ovn på +/- 450 grader i ca 90 sekunder, og toppes med ferske råvarer fra Italia og Norge. Hvis den ikke faller i smak har vi masse annet godt å by på.

For en mer direkte korrespondanse kan du ta kontakt med oss på post@villani.no, legg gjerne ved navn/tlf nr så vi kan undersøke hendelsen.

Hilsen // VIllani

Reisende som så på Villani Skostredet, så også på

Har du vært i Villani Skostredet? Del dine erfaringer!