“Favoritt i Bergen”

Vurdert som nr. 4 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Virkelig en fantastisk opplevelse!! Lokalene er rålekre og elegante. Maten er himmelsk og servicen er fantastisk. Min nye favoritt i Bergen, kommer tilbake!

Takk, Rikke S
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2021

Kjære gjest!

Hjertelig takk for besøket og for så fin tilbakemelding, det er virkelig kjekt å lese at dere trives så godt hos oss og at dere hadde et hyggelig måltid hos oss.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake og servere dere igjen

Anmeldt 9. juli 2021

Nydelig middag. Perfekt Tarte Tartin! :-) Veldig hyggelige og raske servitører. Hyggelige omgivelser. Vi koste oss veldig med både mat og vin av ypperste klasse.

Takk, Heidi F

Kjære gjester

Hjertelig tusen takk for besøket i vår restaurant og for så generøs tilbakemelding. Det er kjekt å lese at dere trives så godt hos oss, tilfredse gjester er det beste vi vet.

Det er alltid kjekt å få ros, det er motiverende, deres tilbakemelding vil bli delt med alle våre kollegaer.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss snart, sjekk gjerne våre nettsider for tilbud, hjertelig velkommen.

Anmeldt 14. juni 2021

Vi besøkte restauranten fredag 11. juni. Det ble en veldig hyggelig kveld. Personalet utførte sitt arbeid med profesjonalitet og vennlighet. Topp service. Veldig god mat, både med hensyn på meny, råvarer og tilberedning. Lokalet er vakkert, og det var passe avstand mellom bordene. Vi bor i Oslo, men vil definitivt besøke Opus på neste Bergenstur. Veldig fornøyd.

Takk, gv287
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket, det er veldig kjekt å lese at dere hadde en så fin opplevelse da dere besøkte oss, glade & fornøyde gjester er det beste vi vet.

Tusen takk for beskrivende og generøs omtale, dette gleder vi oss over å dele med våre kollegaer.

Vi håper dere tar turen fra Oslo til Bergen igjen snart, vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake.

Anmeldt 1. juni 2021

Vi var to voksne og 5 "unge-voksne" på familiemiddag, der alle var fornøyd med de de bestilte: Burger, blåskjell, tornedous, kveite + noen velsmakende forretter som bl.a. kroketter av oksehale. Lokalene er overdådige og flotte, god plass og gode smitteverntiltak. Litt bedre oppmerksomhet fra personalet mot slutten av besøket ville vært fint, det tok litt tid å få kontakt for å få betalt. Ellers tror jeg dette må betegnes som et meget bra spisested verd et besøk!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, TOR S
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2021

Kjære gjester

Hjertelig tusen takk for besøket i vår restaurant og for så fin tilbakemelding. Det gleder oss å lese at dere trives så godt hos oss, tilfredse gjester er det beste vi vet.
Det er alltid kjekt å få ros, det er motiverende, på samme måte som vi hører på våre gjester når vi får tilbakemelding på det som vi bør forbedre, og deres tilbakemelding vil bli delt med våre kollegaer for videre utvikling av vårt produkt.

Anmeldt 31. mai 2021

Vi bodde på hotellet, som vi har gjort før, og rakk akkurat Afternoon Tea etter å ha kommet kjørende fra Oslo. Dette er populært, så vi bestilte i god tid. I kjent stil hadde de laget et lekkert menykart med historien rundt Afternoon Tea, valg av te og champagne og to ulike matkonsepter, og forøvrig beskrivelse av hvordan det hele skulle foregå. Vi valgte både den Klassiske og den Nordiske. Begge veldig gode, men den Nordiske utmerket seg nok på presentasjon og smak. Nydelig, råvarene på hotellet er alltid prima og helst lokale. Fine koppesett osv. Stil som det skal være. De har laget dette som et konsept, det er vellykket. Vi hadde en prima opplevelse på et hotell vi er begeistret for. Hvis vi skulle kicke på noe i disse pandemitider, så synes vi at de skulle ha skjenket teen, rett og slett gjort litt mer ut av serveringen. Ta konseptet all in. At munnbindet forhindrer at vi skjønner alt som blir sagt, kan ikke servitøren noe for.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 1bentel
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket, det er veldig kjekt å lese at dere setter så stor pris på detaljene rundt vår Afternoon Tea. Vi legger mye arbeid ned i forberedelsene, som kaker, scones og innholdet i sandwichene, da er det ekstra kjekt at våre gjester legger merke til dette og setter pris på det. Og vi er veldig stolt av te-sortimentet vårt, takk for at du gjør oss oppmerksom på at vi bør presentere dette tydeligere.
Til vår Afternoon Tea har vi dedikerte te-kokere som trekker te etter riktig temperatur og tid basert på hvilken type te som gjesten har bestilt. Te kokeren forbereder tilberedingen godt og varmer blant annet opp kannene på forhånd for at kannen skal holde godt på varmen etter at teen er servert. Vi har et variert spekter av te og smaker, noen te typer er klassikere som vi alltid har på menyen, andre typer bytter vi ut etter sesong og våre gjesters smaker og etterspørsel. Vi tar imot deres innspill med glede og vil forbedre vår te-presentasjon!

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart, vi ser frem til å servere dere igjen.

Reisende som så på Restaurant Opus 16, så også på

Har du vært i Restaurant Opus 16? Del dine erfaringer!