“Afternoon Tea”

Vurdert som nr. 4 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 26. juli 2021

De som ikke har prøvd Afternoon Tea på Opus XVI, må faktisk løpe dit å prøve. Vi ble tatt imot på absolutt beste måte av Alexander Grieg, og ble fantastisk godt ivaretatt under hele lunsjen. Anbefaler absolutt Afternoon Tea type : Nordisk. Champagne er på en måte obligatorisk, men teen som heter Bourbon var fantastisk god. Anbefaler Opus XVI på det varmeste. Maten, servitørene og ikke minst Alexander Grieg får terningkast 6. Vi kommer plutselig tilbake. Hilsen Randi og Per.

2  Takk, Per G
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære Randi & Per

Hjertelig takk for så utrolig fin tilbakemelding, og tusen takk for besøket. Det er veldig kjekt å lese at dere likte vår Afternoon Tea så godt, vi blir veldig glade når våre gjester setter så stor pris på det arbeidet som våre konditorer, te-kokere og kokker legger ned i arbeidet for å skape den autentiske Opus 16' Afternoon Tea opplevelsen servert av våre servitører.
Vi utvikler kontinuerlig vårt konsept og planlegger i disse dager å tilby nye te-sorter på vår Afternoon Tea, da er det ekstra kjekt å lese at dere likte Bourbon så godt, det er en spesiell te fra Damman Freres.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen til vår restaurant mange ganger, og vi gleder oss til å servere dere igjen.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og ypperlig service! Anbefales på det sterkeste. Fransk konsept. Helt nydelig. Kelneren Johannes får tommelen opp. Hilsen Linda og Einar

Takk, Linda V
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket i vårt Brasserie, det er veldig kjekt å lese at dere hadde et hyggelig måltid og opplevelse hos oss oss. Det er alltid kjekt å få ros, deres tilbakemelding gleder vi oss over å dele med hele vårt team og Johannes spesielt.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake mange ganger og servere dere igjen. Vi anbefaler dere å forsøke vår a la carte frokost og Afternoon Tea, og jazz om søndagene. Se gjerne våre nettsider for oppdateringer og tilbud.

Vi gleder oss til se dere igjen.

Britt & Alexander Grieg

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Bodde to netter på hotellet og spiste middag i restauranten på dag to. Prøvde to forretter, en hovedrett og dessert. Godt «fransk kjøkken» og hyggelig og kunnskapsrik fransk servitør. Alt i alt en veldig positiv overraskelse! Eneste å trekke for var litt småtteri i service (fikk vinen etter maten, bestilt kaffe avglemt) samt at vinkartet er noe puslete og mangelfullt. Brasseriet på Opus XVI anbefales!

1  Takk, bjornt1959
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og tilbakemelding - vi gleder oss over at dere hadde et fint opphold og måltid i restauranten, og vi tar med deres tilbakemelding for forbedring.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake neste gang dere besøker Bergen.

Anmeldt 21. juli 2021

For en flott opplevelse! Vi storkoste oss på Opus brasseriet. Maten var rett og slett fantastisk. Jeg er fransk og bestilte spekemat platen og coq au vin! Utrolig god mat, «Comme en France». Fin ambiance i restaurantlokale. Servitørene var veldig hyggelige og spesielt en som er fransk og sommelier… en stor pluss

Takk, Fiftop

Kjære gjester

Gratulerer med overstått bryllupsdag, og så kjekt at dere feiret den hos oss! Hjertelig takk for besøket, det gleder oss at dere hadde en så fin opplevelse, og spesielt siden det var deres spesielle dag.

Det er veldig hyggelig at dere likte så godt vår kombinasjon av tradisjonelle franske retter og lokale råvarer.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart - à bientôt

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Virkelig en fantastisk opplevelse!! Lokalene er rålekre og elegante. Maten er himmelsk og servicen er fantastisk. Min nye favoritt i Bergen, kommer tilbake!

Takk, Rikke S
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2021

Kjære gjest!

Hjertelig takk for besøket og for så fin tilbakemelding, det er virkelig kjekt å lese at dere trives så godt hos oss og at dere hadde et hyggelig måltid hos oss.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake og servere dere igjen

Reisende som så på Restaurant Opus 16, så også på

Har du vært i Restaurant Opus 16? Del dine erfaringer!