“Et fantastisk godt alternativ når du ønsker en matopplevelse i Bergen ”
Anmeldelse av Restaurant Opus 16

Restaurant Opus 16
Vurdert som nr. 4 av 470 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat presentert og servert av dyktige imøtekommende og servicedyktige mennesker.
God meny, godt vinkart, og deilige smaksopplevelser i lokaler som er innhyllet av magisk god stemning og atmosfære

Takk, Ronny R
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Kjære brasserie gjester

Hjertelig takk for besøket - vi blir skikkelig glade over å lese at dere hadde en så fin opplevelse hos oss med både service, mat & drikke, når våre gjester er begeistret skaper det arbeidsglede i hele vårt team

Vi setter stor pris på dere tilbakemelding og gleder oss over å dele den med våre kollegqer.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake mange ganger.

Anmeldt 28. juli 2021

Restauranten ligger sentralt i Bergen sentrum og i flotte lokaler. Vi ble tatt hyggelig imot og ble vist til bordet. Gjennom hele måltidet fikk vi svært vennlig og hyggelig service.

Maten var av svært høy klasse. Alle spiste kveite til hovedrett, og den var perfekt. Nydelige desserter også. Greit prisnivå, kvaliteten tatt i betraktning. Vi kommer mer enn gjerne igjen.

1  Takk, Breiva
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Kjære Brasserie gjester

Hjertelig tusen takk for besøket i vår restaurant og for så fin tilbakemelding. Det er kjekt å lese at dere trives så godt hos oss, tilfredse gjester er det beste vi vet.

Det er alltid hyggelig å få ros, det er motiverende for både kjøkken og serverings peronale, deres tilbakemelding vil bli delt med alle våre kollegaer.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss mange ganger, sjekk gjerne våre nettsider for tilbud, hjertelig velkommen.

Anmeldt 26. juli 2021

De som ikke har prøvd Afternoon Tea på Opus XVI, må faktisk løpe dit å prøve. Vi ble tatt imot på absolutt beste måte av Alexander Grieg, og ble fantastisk godt ivaretatt under hele lunsjen. Anbefaler absolutt Afternoon Tea type : Nordisk. Champagne er på en måte obligatorisk, men teen som heter Bourbon var fantastisk god. Anbefaler Opus XVI på det varmeste. Maten, servitørene og ikke minst Alexander Grieg får terningkast 6. Vi kommer plutselig tilbake. Hilsen Randi og Per.

2  Takk, Per G
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære Randi & Per

Hjertelig takk for så utrolig fin tilbakemelding, og tusen takk for besøket. Det er veldig kjekt å lese at dere likte vår Afternoon Tea så godt, vi blir veldig glade når våre gjester setter så stor pris på det arbeidet som våre konditorer, te-kokere og kokker legger ned i arbeidet for å skape den autentiske Opus 16' Afternoon Tea opplevelsen servert av våre servitører.
Vi utvikler kontinuerlig vårt konsept og planlegger i disse dager å tilby nye te-sorter på vår Afternoon Tea, da er det ekstra kjekt å lese at dere likte Bourbon så godt, det er en spesiell te fra Damman Freres.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen til vår restaurant mange ganger, og vi gleder oss til å servere dere igjen.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og ypperlig service! Anbefales på det sterkeste. Fransk konsept. Helt nydelig. Kelneren Johannes får tommelen opp. Hilsen Linda og Einar

Takk, Linda V
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket i vårt Brasserie, det er veldig kjekt å lese at dere hadde et hyggelig måltid og opplevelse hos oss oss. Det er alltid kjekt å få ros, deres tilbakemelding gleder vi oss over å dele med hele vårt team og Johannes spesielt.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake mange ganger og servere dere igjen. Vi anbefaler dere å forsøke vår a la carte frokost og Afternoon Tea, og jazz om søndagene. Se gjerne våre nettsider for oppdateringer og tilbud.

Vi gleder oss til se dere igjen.

Britt & Alexander Grieg

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Bodde to netter på hotellet og spiste middag i restauranten på dag to. Prøvde to forretter, en hovedrett og dessert. Godt «fransk kjøkken» og hyggelig og kunnskapsrik fransk servitør. Alt i alt en veldig positiv overraskelse! Eneste å trekke for var litt småtteri i service (fikk vinen etter maten, bestilt kaffe avglemt) samt at vinkartet er noe puslete og mangelfullt. Brasseriet på Opus XVI anbefales!

1  Takk, bjornt1959
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og tilbakemelding - vi gleder oss over at dere hadde et fint opphold og måltid i restauranten, og vi tar med deres tilbakemelding for forbedring.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake neste gang dere besøker Bergen.

Reisende som så på Restaurant Opus 16, så også på

Har du vært i Restaurant Opus 16? Del dine erfaringer!