“Beste matopplevelsen i Bergen”
Anmeldelse av Restaurant Opus 16

Restaurant Opus 16
Vurdert som nr. 4 av 469 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Dette er bare helt fantastisk! Maten var absolutt noe av det beste jeg har spist i hele mitt liv! Har vært innom mange restauranter, men servicen jeg ble møtt med her var bare helt eksepsjonell. Den franske servitøren (johannes) var helt utmerket, for en dyktig servitør! Og så kult å bli møtt av en fransk servitør, når rettene har en franskt touch

oppsummert 11/10

Takk, N6785AHchristians
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Kjære brasserie gjester

Hjertelig takk for besøket - vi blir skikkelig glade over å lese at dere hadde en så fin opplevelse hos oss med både service, mat & drikke, når våre gjester er begeistret skaper det arbeidsglede i hele vårt team.
På vegne av Johannes og hele vårt team - tusen takk for fine ord og omtale!

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake mange ganger.

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Siste dagen vår i Bergen og vi snublet tilfeldigvis over denne restauranten, noe vi absolutt ikke angrer på! Autentisk fransk restaurant med utrolig serviceminded, kunnskapsrik og hyggelig servitør som gjorde måltidet minneverdig. Maten var utrolig god og skuffet ikke et sekund. Vi avsluttet måltidet med Tarte Tatin som ble flambert, noe som satte prikken over i’en på måltidet, dette er vel en av de få stedene i Norge som serverer dette? Alt i alt et fantastisk sted med nydelig mat, rimelig og utsøkt vin og ikke minst fantastisk personell!

Takk, mariet483
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Kjære brasserie gjester

Hjertelig takk for besøket, vi er veldig glade for å lese at dere hadde et så fint måltid og god opplevelse hos oss, med både kvalitet på maten & service.

Følg gjerne med på våre nettsider for oppdateringer og tilbud, vi vil gjerne anbefale en Opus 16 hel-weekend i Bergen med overnating & a la carte frokost, Afternoon Tea (m/jazz) og et besøk i vårt brasserie.

Hjertelig velkommen ved neste anledning.

Anmeldt 1. august 2021

Restauranten ligger i første etasje på Hotell Opus XVI sentralt i Bergen. Den serverer klassisk fransk mat. Svært kunnskapsrik og serviceinnstilt betjening, pent innredet og meget god mat. Både forrett, hovedrett og dessert smakte godt og var delikat presentert. Restauranten har også veldig gode drinker!

Kan anbefales for de som ønsker en skikkelig middagsopplevelse sentralt i byen. Egner seg spesielt godt for par og små grupper.

Takk, Henrik H
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og for den superfine tilbakemeldingen hvordan dere opplevde deres besøk hos oss på Opus 16.
Det gleder oss å lese at dere trives så godt og at dere setter pris på så mange detaljer ved restauranten og hotellet.

Vi håper vi vil få gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart, følg gjerne med på våre nettsider for oppdateringer og tilbud.

Hjertelig velkommen!

Anmeldt 1. august 2021

Fantastisk mat og svært serviceinnstilte ansatte! Kan anbefales på det varmeste. Passer særlig godt for par.

Takk, Jostein S

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og 1000takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding av deres besøk hos oss.

Det gleder oss å lese at dere setter så stor pris på helheten av besøket.Det er veldig fint og motiverende å få slike tilbakemeldinger, og vi gleder oss over å dele din tilbakemelding med hele vårt team.

Vi håper å få ønske deg velkommen tilbake snart.

Britt & Alexander Grieg med kolleger

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat presentert og servert av dyktige imøtekommende og servicedyktige mennesker.
God meny, godt vinkart, og deilige smaksopplevelser i lokaler som er innhyllet av magisk god stemning og atmosfære

Takk, Ronny R

Kjære brasserie gjester

Vi setter stor pris på dere tilbakemelding og gleder oss over å dele den med våre kollegqer.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake mange ganger.

Reisende som så på Restaurant Opus 16, så også på

Har du vært i Restaurant Opus 16? Del dine erfaringer!