Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“10/10”

Omgivelser: Vågen
Restaurantdetaljer
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 22. august 2021

Tipp topp! Atmosfæren og maten gav oss en følelse av å være i Frankrike. Veldig koselig restaurant og god service. Servitøren som serverte oss var veldig hyggelig, ekstra gøy at han var fransk.

• Verdi
    • Service
    • Mat
1  Takk, 469ingridt
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2021

Kjære brasserie gjester

Hjertelig takk for at dere valgte å spise hos oss, det er hyggelig å lese at våre gjester liker restauranten vår så godt. Vi setter pris på super tilbakemelding og gleder oss over å dele så fin tilbakemelding med alle våre kollegaer.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake og servere dere igjen.

Rapporter svar som upassende
Dette svaret er den subjektive meningen fra en representant for foretaket og ikke fra TripAdvisor LLC.
Anmeldelser (419)
Vurdering fra reisende
Type reisende
Tidsperiode
Språk
  • Flere språk

116120 av 419 anmeldelser

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Afternoon tea med jazz. God mat, ferske scones, nydelig te og vakre omgivelser, en fantastisk opplevelse. Og (nesten) alt kom som et glutenfritt alternativ.

Takk, 870heidil
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Kjære Jazz n' Afternoon Tea gjester

Hjertelig takk for søndags besøket - vi blir skikkelig glade over å lese at dere er så fornøyde og hadde en finfin opplevelse hos oss. Søndagenes taffeljazz og afternoon te, gjerne med et glass med noe godt i - i tillegg til teen, er en deilig søndag synes vi. Så bra at dere er tilfredse med våre gutenfrie alternativer, vi har også veganske og vegetariske alternativer, også glutenfritt, vi anbefaler å prøve disse.

Tusen takk for den fine tilbakemeldingen, vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake mange ganger til Restaurant Opus 16.

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Første middag på dette flotte stedet og vi ble ikke skuffet! Atmosfære, service og nydelig fransk mat ble en strålende opplevelse! Spesielt må vi nevne den franske servitøren som gav topp service - tusen takk! Vi kommer tilbake👍

Takk, LBLO64
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Kjære brasserie gjester

Hjertelig takk for at dere valgte å spise og hygge dere hos oss, det er virkelig kjekt å lese at våre gjester likser vår restaurant så godt. Vi setter pris på super tilbakemelding og gleder oss over å dele så fin tilbakemelding med alle våre kollegaer.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake snart, besøk oss gjerne også til Afternoon Tea, det er et hyggelig konsept.

Anmeldt 6. august 2021

Kjempe koselig restaurant med super service og kjempe god mat. Servitøren som serverte oss var fantastisk, ekte fransk servitør!

Takk, 354kaisab
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og tusen takk for så generøs og hyggelig tilbakemelding av deres besøk hos oss.

Det gleder oss å lese at dere setter så stor pris på helheten av besøket, service og mat. Vi er takknelige for din tilbakemelding og vi gleder oss over å dele dette med hele vårt team.

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake mange ganger, følg gjerne med på vår nettside for oppdateringer og tilbud.

Britt & Alexander Grieg med kolleger

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Dette er bare helt fantastisk! Maten var absolutt noe av det beste jeg har spist i hele mitt liv! Har vært innom mange restauranter, men servicen jeg ble møtt med her var bare helt eksepsjonell. Den franske servitøren (johannes) var helt utmerket, for en dyktig servitør! Og så kult å bli møtt av en fransk servitør, når rettene har en franskt touch

oppsummert 11/10🤩

Takk, N6785AHchristians

Kjære brasserie gjester

Hjertelig takk for besøket - vi blir skikkelig glade over å lese at dere hadde en så fin opplevelse hos oss med både service, mat & drikke, når våre gjester er begeistret skaper det arbeidsglede i hele vårt team.
På vegne av Johannes og hele vårt team - tusen takk for fine ord og omtale!

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake mange ganger.

Reisende som så på Restaurant Opus 16, så også på

Har du vært i Restaurant Opus 16? Del dine erfaringer!

Skriv en anmeldelse Legg til bilder

Eiere: Hva er din side av saken?

Eier eller administrerer du dette stedet? Gjør krav på oppføringen din gratis for å svare på anmeldelser, oppdatere profilen din og mye mer.

Gjør krav på oppføringen din
Inntekter påvirker opplevelsene som er omtalt på denne siden. Finn ut mer.