“Helt fantastisk kveld”

Vurdert som nr. 6 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 8. september 2021

Nydelig atmosfære, fantastisk mat og ypperlig service. Et sted og virkelig slappe av på sammen med familie, jobb eller gode venner. Man senker skuldrene og får nyte alt fra første stund og så er det behagelig taffelmusikk slik at man kan prate med hverandre uten at det blir for høyt :)

Takk, kjemoekjekt
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og for så fin og begeistret tilbakemelding - det gjør oss glade!

Det er kjempekjekt å lese at dere setter pris på helheten, service, kvalitet på mat og atmosfæren hvor man kan ha en fin stund med venner & familie.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved flere anledninger.

Anmeldt 7. september 2021

En god opplevelse med fine omgivelser. Maten var ypperlig og god service. Behagelig atmosfære. Feiret min kones gebursdag sammen med vår datter og svigersønn + vår lille gullunge. Kan trygt anbefales. Intet negativt å bemerke.

Dato for besøk: september 2021
Takk, gun111
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk or besøket og så fin tilbakemelding, det er kjekt å lese at dere hadde et så hyggelig besøk hos oss. Vi setter stor pris på ros og gleder oss over å dele deres generøse omtale.

Vi håper vi år gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart.

Anmeldt 22. august 2021

Tipp topp! Atmosfæren og maten gav oss en følelse av å være i Frankrike. Veldig koselig restaurant og god service. Servitøren som serverte oss var veldig hyggelig, ekstra gøy at han var fransk.

1  Takk, 469ingridt
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2021

Kjære brasserie gjester

Hjertelig takk for at dere valgte å spise hos oss, det er hyggelig å lese at våre gjester liker restauranten vår så godt. Vi setter pris på super tilbakemelding og gleder oss over å dele så fin tilbakemelding med alle våre kollegaer.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake og servere dere igjen.

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Afternoon tea med jazz. God mat, ferske scones, nydelig te og vakre omgivelser, en fantastisk opplevelse. Og (nesten) alt kom som et glutenfritt alternativ.

Takk, 870heidil
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Kjære Jazz n' Afternoon Tea gjester

Hjertelig takk for søndags besøket - vi blir skikkelig glade over å lese at dere er så fornøyde og hadde en finfin opplevelse hos oss. Søndagenes taffeljazz og afternoon te, gjerne med et glass med noe godt i - i tillegg til teen, er en deilig søndag synes vi. Så bra at dere er tilfredse med våre gutenfrie alternativer, vi har også veganske og vegetariske alternativer, også glutenfritt, vi anbefaler å prøve disse.

Tusen takk for den fine tilbakemeldingen, vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake mange ganger til Restaurant Opus 16.

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Første middag på dette flotte stedet og vi ble ikke skuffet! Atmosfære, service og nydelig fransk mat ble en strålende opplevelse! Spesielt må vi nevne den franske servitøren som gav topp service - tusen takk! Vi kommer tilbake

Takk, LBLO64
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Kjære brasserie gjester

Hjertelig takk for at dere valgte å spise og hygge dere hos oss, det er virkelig kjekt å lese at våre gjester likser vår restaurant så godt. Vi setter pris på super tilbakemelding og gleder oss over å dele så fin tilbakemelding med alle våre kollegaer.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake snart, besøk oss gjerne også til Afternoon Tea, det er et hyggelig konsept.

Reisende som så på Restaurant Opus 16, så også på

Har du vært i Restaurant Opus 16? Del dine erfaringer!