“Meget hyggelig kveld”

Vurdert som nr. 6 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 17. september 2021

I forbindelse med min gebursdag ble jeg invitert av min kone for en middag hos
Opus XVI. Det ble en meget hyggelig opplevelse. Service var ypperlig på alle måter.
Maten var kjempe god. Vi fikk meget god informasjon angående maten og passende viner på en veldig hyggelig måte.
Det var artig å komme i disse vakre banklokalene og mimre om gamle dager.
En flott kveld. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 34hanst
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2021

Kjære gjester

Hjertelig til lykke med overstått fødselsdag - så kjekt at dere valgte å markere dagen her hos oss.

Det er gledelig å lese at dere hadde en fin opplevelse med kvalitet på mat, service, gode viner og at dere trives i våre lokaler.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart, det er alltid en anledning som kan feires.

Hjertelig velkommen

Anmeldt 9. september 2021

Jeg hadde torsdag 9 september 21 gleden av å invitere 9 kollegaer med på Opus XVI. Dette ble akkurat den opplevelsen vi håpet på.
Vi ble møtt av en veldig positiv og inmøtekommende kelner som viste oss til to flotte oppdekkede runde bord som stod tett sammen, samtidig som smittevernet(meteren) var ivaretatt.

Kelneren, Pedro, som serverte oss hele kvelden var tydelig kunnskapsrik, tilstede og oppmerksom, og tydelig i forhold til anbefalinger. En stjerne !

Maten var uten unntak enestående. 7 av 10 valgte løksuppen som de siste dager har blitt berømt i Bergen. Denne er utvilsom verdt prisen, og vel så det ! Hovedretten, der mange valgte indrefilet, men noen også burger av kalvekjøtt, Coq au Vin og torsk, høstet unison hyllest. Dessert, enten det var Creme Brulee eller annet falt også i smak.

Vinvalgene, foretatt av allerede nevnte Pedro, passet godt til maten som ble valgt

Alt i alt en enestående opplevelse. Maten var fantastisk, men det var denne i kombinasjon med lokaler, service, kompetanse og atmosfære som gjorde dette til den kvelden det ble.

Gratulerer til Opus XVI som skapte opplevelsen for oss, og til oss selv som valgte denne restauranten :-D

Takk for oss !

Hilsen
Torbjørn Fauskanger

Dato for besøk: september 2021
Takk, torbj_rnf244
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Kjære Torbjørn & kollegaer

Hjertelig takk for besøket og for en så beskrivende og begeistret tilbakmelding. Det er veldig gledeglig for oss å lese at dere hadde et så hyggelig måltid og at dere settter pris på både service, lokaler og kvalitet på mat.

Vi gleder oss over å dele tilbakemeldingen med alle våre kollegaer, det er motiverende med ros og en ekstra stjerne til Pedro

Vi håper å få gleden av å besøke dere ved flere anledninger.

Anmeldt 8. september 2021

Nydelig atmosfære, fantastisk mat og ypperlig service. Et sted og virkelig slappe av på sammen med familie, jobb eller gode venner. Man senker skuldrene og får nyte alt fra første stund og så er det behagelig taffelmusikk slik at man kan prate med hverandre uten at det blir for høyt :)

Takk, kjemoekjekt
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og for så fin og begeistret tilbakemelding - det gjør oss glade!

Det er kjempekjekt å lese at dere setter pris på helheten, service, kvalitet på mat og atmosfæren hvor man kan ha en fin stund med venner & familie.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved flere anledninger.

Anmeldt 7. september 2021

En god opplevelse med fine omgivelser. Maten var ypperlig og god service. Behagelig atmosfære. Feiret min kones gebursdag sammen med vår datter og svigersønn + vår lille gullunge. Kan trygt anbefales. Intet negativt å bemerke.

Dato for besøk: september 2021
Takk, gun111
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk or besøket og så fin tilbakemelding, det er kjekt å lese at dere hadde et så hyggelig besøk hos oss. Vi setter stor pris på ros og gleder oss over å dele deres generøse omtale.

Vi håper vi år gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart.

Anmeldt 22. august 2021

Tipp topp! Atmosfæren og maten gav oss en følelse av å være i Frankrike. Veldig koselig restaurant og god service. Servitøren som serverte oss var veldig hyggelig, ekstra gøy at han var fransk.

1  Takk, 469ingridt
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2021

Kjære brasserie gjester

Hjertelig takk for at dere valgte å spise hos oss, det er hyggelig å lese at våre gjester liker restauranten vår så godt. Vi setter pris på super tilbakemelding og gleder oss over å dele så fin tilbakemelding med alle våre kollegaer.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake og servere dere igjen.

Reisende som så på Restaurant Opus 16, så også på

Har du vært i Restaurant Opus 16? Del dine erfaringer!