“Ypperlig service i flotte lokaler”
Anmeldelse av Restaurant Opus 16

Restaurant Opus 16
Vurdert som nr. 8 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 8. oktober 2021

En meget god opplevelse angående mat, drikke og oppfølging av servitør, dette i tillegg til rolige og meget flotte omgivelser, gjorde kvelden meget bra. Gode stoler, runde bord(et stort pluss) var og med på å heve opplevelsen.

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, KjellS407
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og så fin tilbakemelding, det er kjekt å lese at dere hadde et så hyggelig besøk hos oss og setter pris på kvalitet på mat & service. Vi setter stor pris på ros og gleder oss over å dele deres generøse omtale med våre kollegaer.

Vi håper vi år gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart.

Anmeldt 4. oktober 2021 via mobile enheter

Veldig god mat. Her får en mye for pengene; porsjonene er store og maten smaker utsøkt. Stemningen i lokalet er avslappende og luksuriøst. Det var live pianospill når vi var der. Vi følte oss godt ivaretatt. Servicen var fantastisk. Servitøren var kunnskapsrik og svært hyggelig og imøtekommende. Maten kom kjapt og ble godt forklart underveis. Det var rett og slett en fantastisk opplevelse. Her kommer vi til å komme tilbake mange ganger.

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, Molly F
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Kjære brasserie gjester

Hjertelig takk for at dere valgte å spise hos oss, det er virkelig hyggelig å lese at våre gjester liker vår restaurant så godt. Vi setter pris på super tilbakemelding og gleder oss over å dele så fin omtale med alle våre kollegaer.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake snart

Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Vi var en gjeng fra HCC som møttes for middag. Lokalene er flotte, og gir en fin atmosfære. Maten er god, og servicen var oppmerksom og hyggelig. Avsluttet i baren, noe som også var bra.
Kan anbefales.

Dato for besøk: september 2021
Takk, RosslandR
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2021

Kjære brasserie gjester

Hjertelig takk for at dere valgte å spise hos oss, det er virkelig kjekt å lese at våre gjester liker vår restaurant så godt. Vi setter pris på super tilbakemelding og gleder oss over å dele dette med alle våre kollegaer.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake mange ganger.

Anmeldt 17. september 2021

I forbindelse med min gebursdag ble jeg invitert av min kone for en middag hos
Opus XVI. Det ble en meget hyggelig opplevelse. Service var ypperlig på alle måter.
Maten var kjempe god. Vi fikk meget god informasjon angående maten og passende viner på en veldig hyggelig måte.
Det var artig å komme i disse vakre banklokalene og mimre om gamle dager.
En flott kveld. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 34hanst
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2021

Kjære gjester

Hjertelig til lykke med overstått fødselsdag - så kjekt at dere valgte å markere dagen her hos oss.

Det er gledelig å lese at dere hadde en fin opplevelse med kvalitet på mat, service, gode viner og at dere trives i våre lokaler.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart, det er alltid en anledning som kan feires.

Hjertelig velkommen

Anmeldt 9. september 2021

Jeg hadde torsdag 9 september 21 gleden av å invitere 9 kollegaer med på Opus XVI. Dette ble akkurat den opplevelsen vi håpet på.
Vi ble møtt av en veldig positiv og inmøtekommende kelner som viste oss til to flotte oppdekkede runde bord som stod tett sammen, samtidig som smittevernet(meteren) var ivaretatt.

Kelneren, Pedro, som serverte oss hele kvelden var tydelig kunnskapsrik, tilstede og oppmerksom, og tydelig i forhold til anbefalinger. En stjerne !

Maten var uten unntak enestående. 7 av 10 valgte løksuppen som de siste dager har blitt berømt i Bergen. Denne er utvilsom verdt prisen, og vel så det ! Hovedretten, der mange valgte indrefilet, men noen også burger av kalvekjøtt, Coq au Vin og torsk, høstet unison hyllest. Dessert, enten det var Creme Brulee eller annet falt også i smak.

Vinvalgene, foretatt av allerede nevnte Pedro, passet godt til maten som ble valgt

Alt i alt en enestående opplevelse. Maten var fantastisk, men det var denne i kombinasjon med lokaler, service, kompetanse og atmosfære som gjorde dette til den kvelden det ble.

Gratulerer til Opus XVI som skapte opplevelsen for oss, og til oss selv som valgte denne restauranten :-D

Takk for oss !

Hilsen
Torbjørn Fauskanger

Dato for besøk: september 2021
Takk, torbj_rnf244
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Kjære Torbjørn & kollegaer

Hjertelig takk for besøket og for en så beskrivende og begeistret tilbakmelding. Det er veldig gledeglig for oss å lese at dere hadde et så hyggelig måltid og at dere settter pris på både service, lokaler og kvalitet på mat.

Vi gleder oss over å dele tilbakemeldingen med alle våre kollegaer, det er motiverende med ros og en ekstra stjerne til Pedro

Vi håper å få gleden av å besøke dere ved flere anledninger.

Reisende som så på Restaurant Opus 16, så også på

Har du vært i Restaurant Opus 16? Del dine erfaringer!