“Fantastisk mat, service og atmosfære”
Anmeldelse av Restaurant Opus 16

Restaurant Opus 16
Vurdert som nr. 8 av 468 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Vågen
Omgivelser: Vågen
Anmeldt 13. oktober 2021 via mobile enheter

En utrolig god matopplevelse i flotte lokaler. Vi opplevde å bli meget godt ivaretatt av kelner, som var profesjonell og imøtekommende. Her får man mye for pengene. Med slik kvalitet på mat, service og lokaler skulle man tro dette var mye dyrere. Sitter igjen med det som garantert er vår beste matopplevelse i Bergen.

Takk, 430trymr
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og for en så beskrivende og begeistret tilbakmelding. Det er veldig gledelig å lese at dere hadde et så hyggelig måltid og at dere settter pris på både service, lokaler og kvalitet på mat.

Vi gleder oss over å dele tilbakemeldingen med alle våre kollegaer, det er motiverende med så fin tilbakemelding og omtale.

Vi håper å få gleden av å besøke dere ved flere anledninger og ønske dere velkommen tilbake både som hotellgjester og spisegjester

Anmeldt 10. oktober 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse i historiske lokaler, nydelig mat og drikke. Kommer tilbake for å prøve den franske restauranten og hotellet.
Anbefales.!

Takk, frodvind
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og 1000takk for så utrolig hyggelig tilbakemelding av deres besøk hos oss.

Det gleder oss å lese at dere setter så stor pris på helheten av besøket, og vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake for flere besøk.

Det er veldig fint og motiverende å få slike tilbakemeldinger, og vi gleder oss over å dele din tilbakemelding med hele vårt team.

Britt & Alexander Grieg med kolleger

Anmeldt 8. oktober 2021

En meget god opplevelse angående mat, drikke og oppfølging av servitør, dette i tillegg til rolige og meget flotte omgivelser, gjorde kvelden meget bra. Gode stoler, runde bord(et stort pluss) var og med på å heve opplevelsen.

Takk, KjellS407
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og så fin tilbakemelding, det er kjekt å lese at dere hadde et så hyggelig besøk hos oss og setter pris på kvalitet på mat & service. Vi setter stor pris på ros og gleder oss over å dele deres generøse omtale med våre kollegaer.

Vi håper vi år gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart.

Anmeldt 4. oktober 2021 via mobile enheter

Veldig god mat. Her får en mye for pengene; porsjonene er store og maten smaker utsøkt. Stemningen i lokalet er avslappende og luksuriøst. Det var live pianospill når vi var der. Vi følte oss godt ivaretatt. Servicen var fantastisk. Servitøren var kunnskapsrik og svært hyggelig og imøtekommende. Maten kom kjapt og ble godt forklart underveis. Det var rett og slett en fantastisk opplevelse. Her kommer vi til å komme tilbake mange ganger.

Takk, Molly F
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Kjære brasserie gjester

Hjertelig takk for at dere valgte å spise hos oss, det er virkelig hyggelig å lese at våre gjester liker vår restaurant så godt. Vi setter pris på super tilbakemelding og gleder oss over å dele så fin omtale med alle våre kollegaer.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake snart

Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Vi var en gjeng fra HCC som møttes for middag. Lokalene er flotte, og gir en fin atmosfære. Maten er god, og servicen var oppmerksom og hyggelig. Avsluttet i baren, noe som også var bra.
Kan anbefales.

Dato for besøk: september 2021
Takk, RosslandR
Grieg_BM, Eier på Restaurant Opus 16, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2021

Kjære brasserie gjester

Hjertelig takk for at dere valgte å spise hos oss, det er virkelig kjekt å lese at våre gjester liker vår restaurant så godt. Vi setter pris på super tilbakemelding og gleder oss over å dele dette med alle våre kollegaer.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake mange ganger.

Reisende som så på Restaurant Opus 16, så også på

Har du vært i Restaurant Opus 16? Del dine erfaringer!