“Rett og slett nydelig mat”
Anmeldelse av Bryggeloftet & Stuene

Bryggeloftet & Stuene
Vurdert som nr. 17 av 452 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Bryggeloftet & Stuene er et tradisjonsrikt bergensk spisested beliggende midt på Bryggen. Stuene, stedets 1.etg., har et særpreget interiør med røtter tilbake til 1910. Bryggenloftet, restaurantens 2.etg. med utsikt mot Vågen og Fisketorget, er inndelt i større og mindre rom, og derfor også velegnet til små og store selskaper/grupper. A la carte menyen er rikholdig og variert, både for lunsj og middag, med bl.a. et stort utvalg av fisk og viltretter basert på tradisjoner i det norske kjøkken.
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Var en vennegjeng som alle fikk lyst på blåskjell og da gikk turen selvsagt til Bryggeloftet. Maten var utsøkt og servicen likeså. Byens klart beste blåskjell. Gleder meg allerede til neste besøk!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Kkgtm
GauteBirkeli, Daglig leder på Bryggeloftet & Stuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for veldig fin tilbakemelding, og det er så kjekt å lese at dere hadde en fin opplevelse her hos oss.
Hjertelig velkommen tilbake.

Beste hilsen
Gaute

197201 av 2 725 anmeldelser

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Familien var samlet for å feire bursdagen til mor/bestemor/svigermor. Vi sitter tilbake etter en kveld på bryggeloftet med rett og slett ydmykhet for å vært gjester på et slikt fantastisk sted. Maten er i toppklasse, og betjeningen er helt unik. Vi kommer tilbake såsnart vi får mulighet!

Takk, Terje_v_k
GauteBirkeli, Daglig leder på Bryggeloftet & Stuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Kjære Terje
Tusen takk for en virkelig fin tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på, og gir oss inspirasjon i hverdagen til å skape gode opplevelser for alle våre flotte gjester.

Hjertelig velkommen tilbake.

Beste hilsen oss her på Bryggeloftet & Stuene

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

21 voksne som feiret mor og far sitt diamantbryllup på dette hyggelige stedet.
Bord stod klar og var fint dekket og når vi ankom lørdag kveld til avtalt tid.
Fantastisk service fra begynnelse til slutt:-)

Maten ble bestilt fra menyen og denne ble servert samtidig og rykende varm til alle på hvert bord.

Og her trengte vi ikke oppgi hvem som hadde bestilt hva, stålkontroll her av betjening.

Veldig oppmerksom betjening må fremheves som var med på å gjøre denne kvelden veldig minnerik.

Alle i selskapet var veldig fornøyde med kvelden, maten og service.

Vi kommer garantert tilbake ved en annen anledning.

Takk, 369arildr
GauteBirkeli, Daglig leder på Bryggeloftet & Stuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Hei Arild
Dette var veldig kjekt å lese, og vi er så glade for å høre at dere hadde en fin opplevelse her hos oss, og at dine foreldre ble feiret skikkelig. Ingenting gjør oss mer fornøyd enn at alle får det de liker best fra menyen sammen med god hjertelig Bergensk gjestfrihet.

Tusen takk og hjertelig velkommen tilbake.

Beste hilsen fra oss her på Bryggeloftet & Stuene

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig og historisk sted som er verdt å stikke innom. Utrolig hvordan det er tatt vare på og man kan lære mye om gammel byggeskikk

1  Takk, Tony H

Tusen takk for veldig fin tilbakemelding.
Vi jobber hardt med å holde stedet unikt.

Hjertelig velkommen tilbake

Hilsen

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Skuffende å se bort på sidemannen og se at vi får samme rett servert, men stor forskjell i mengde mat, og da spesielt mtp mengde kjøtt. I tillegg ble en av gjestene servert et stykke biff som var seigt som en sko såle, og da vi beklaget oss til servitøren fikk vi ny biff, men ingen beklager, håper denne smaker! Men heller et inntrykk av at servitøren var brydd. Da vi skulle gjøre opp for oss, stemte ikke regningen! Ellers et koselig lokale, og en variert og tradisjonell meny.

Takk, 821lisen
GauteBirkeli, Manager på Bryggeloftet & Stuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Hei Lise,
Tusen takk for en ærlig tilbakemelding her på Tripadvisor.
Alle tilbakemeldinger taes i mot med en takk, og det er virkelig å beklage at vi ikke klare å levere den servicen og den maten vi er så stolt over til dere. Dette var ikke kjekt, så her må vi bruke anmeldelsen din til å finjustere ytterligere.

Kontakt oss gjerne på restaurant@bryggeloftet.no om dere ønsker å prøve oss igjen.
Vi vil svært gjerne gjøre dette bra igjen, så dere får ett godt inntrykk av restauranten vår.

Beste hilsen
Gaute

Reisende som så på Bryggeloftet & Stuene, så også på

Har du vært i Bryggeloftet & Stuene? Del dine erfaringer!