“Bryggeloftet skuffer aldri”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Bryggeloftet & Stuene er et tradisjonsrikt bergensk spisested beliggende midt på Bryggen. Stuene, stedets 1.etg., har et særpreget interiør med røtter tilbake til 1910. Bryggenloftet, restaurantens 2.etg. med utsikt mot Vågen og Fisketorget, er inndelt i større og mindre rom, og derfor også velegnet til små og store selskaper/grupper. A la carte menyen er rikholdig og variert, både for lunsj og middag, med bl.a. et stort utvalg av fisk og viltretter basert på tradisjoner i det norske kjøkken.
Anmeldt 7. desember 2018

Tradisjonsrikt treff med gode venner på Bryggeloftet nå i desember - det dufter himmelsk i lokalet, bordet står klart og vennlige servitører hilser og nikker og synes å glede seg like mye over å treffe gjestene, som vi gleder oss til et godt førjulsmåltid.
Lutefisken er himmelsk og ingen går sultne derfra etter annen gangs servering.
Også hjortefilet og reinsdyrfilet er nydelig tilberedt, kjøttet er mørt og velsmakende og de fantastiske fløtegratinerte potetene........ Ord blir fattige.
Som alltid er utvalget av godt drikke utmerket og det er en meget tilfreds vennegjeng som går ut i vinterkvelden etter besøket. Takk til dere på "Loftet"!

Takk, HelgeR47
GauteBirkeli, Daglig leder på Bryggeloftet & Stuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kjære Helge,
Tusen takk for en utrolig flott tilbakemelding, og det er ekstra stas å få slike tilbakemeldinger fra dere som besøker oss med jevne mellomrom.
Det er helt riktig at spesielt denne tiden, gleder vi oss litt ekstra til å se igjen alle våre fantastiske gjester som har det som tradisjon å komme til Bryggeloftet & stuene.

Takk igjen, det gir inspirasjon i hverdagen å få slike tilbakemeldinger.

Beste hilsen fra all oss, og på gjensyn.

190194 av 2 725 anmeldelser

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

En liten gruppe av tidligere kolleger fra administrasjonen møttes på Bryggeloftet 28.11. Nydelig mat og svært hyggelig atmosfære som alltid på Bryggeloftet.
Johnny Stiansen

Takk, 18johnnys

Kjære Johnny
Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding, og det er så kjekt å lese at dere trives så godt hos oss.
Hjertelig velkommen tilbake for mer deilig mat og en hyggelig stemning.

Beste hilsen fra oss her på Bryggeloftet & Stuene

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Bryggeloftet leverer nok en gang helt topp når vi avholder vår over 30 år gamle årlige tradisjons middag. Bordet vårt står klart der vi ønsker, og vi blir som vanlig veldig godt tatt imot og raskt servert drikke. Lutefisken er av helt topp kvalitet. Det samme er tilbehøret. De få av oss som ikke spiser lutefisk melder også at de er godt fornøyd. Lutefisken serveres forøvrig 2 ganger. Vi storkoser oss utover kvelden. Men en liten kommentar. Lutefisken er blitt veldig sett i forhold til hva du kan kjøpe råvaren for i butikk. Da må også kvaliteten være på dette høye nivået.

2  Takk, Middag2013

Kjære gjest,
Det er så stas å få slike tilbakemeldinger som dette fra gjester som har vært med oss i så lang tid.
Dette setter vi utrolig stor pris på, og vi gleder oss litt ekstra når dere kommer.

En stor takk for din kommentar om Lutefisken. Vår lutefisk er ett ekte håndverk fra Brødrene Berg på Værøy i Lofoten, og det utrolig kjekt å ha en slik god kvalitet på fisken for gjestene være.

Hjertelig takk for en flott tilbakemelding og på gjensyn.

Beste hilsen fra oss her på Bryggeloftet & Stuene

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Veldig god og smakfull mat. Super service med blide og imøtekommende servitriser.
Koselig lokale, med god beliggenhet.

Takk, 201linnm
GauteBirkeli, Daglig leder på Bryggeloftet & Stuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Tusen takk for veldig fin tilbakemelding.
Så kjekt å lese at dere koste dere her hos oss, og at maten og servicen bra.

Hjertelig velkommen tilbake
Beste hilsen
Gaute

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Vi snakker julebordsesong og kanskje byens travleste restaurant på denne tiden av året. Servicen er likevel effektiv, hyggelig og upåklagelig. Jeg kjører juletallerken, men synes i etterkant å erindre også fra sist at selv om porsjonene her bruker å være rause og lutefisken som sedvanlig serveres to ganger, så er to bittesmå pinner pinnekjøtt kun å terge ganen som første julemiddag, to lubne stykker svineribbe, medisterpølse, rikelig med kålrabistappe, rødkål og poter gjør meg likevel mett. Men melding til kjøkkenet - ikke spar på pinnekjøttet - sett heller opp prisen om det må til selv om prisene ikke er spesielt rimelige.

Takk, jantesays

Tusen takk for verdifull tilbakemelding, og dette tar vi med videre.
Hjertelig velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen
Gaute

Reisende som så på Bryggeloftet & Stuene, så også på

Har du vært i Bryggeloftet & Stuene? Del dine erfaringer!