“Julemiddag på bryggen”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Bryggeloftet & Stuene er et tradisjonsrikt bergensk spisested beliggende midt på Bryggen. Stuene, stedets 1.etg., har et særpreget interiør med røtter tilbake til 1910. Bryggenloftet, restaurantens 2.etg. med utsikt mot Vågen og Fisketorget, er inndelt i større og mindre rom, og derfor også velegnet til små og store selskaper/grupper. A la carte menyen er rikholdig og variert, både for lunsj og middag, med bl.a. et stort utvalg av fisk og viltretter basert på tradisjoner i det norske kjøkken.
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Alltid god stemning, god mat, god drikke, god og uformell stemning. Pinnekjøtt med god drikke blir aldri feil på Bryggeloftet. Vært der før og vi kommer tilbake!

Takk, sleirovm
GauteBirkeli, General Manager på Bryggeloftet & Stuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Kjære gjest,
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på.
Hjertelig velkommen tilbake for en fin opplevelse når som helst.

På vegne av alle oss her på Bryggeloftet & Stuene

Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Servitørene er såblide, kunden er kongen, eller dronningen. Ingenting er noe problem. Humor og proffesjonalitet i skjønn forening. Ikke privat, men personlig! Fiskesuppen er så god!

Takk, KristinD867

Kjære Kristin,
Tusen takk for en så fantastisk tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på.
Hjertelig velkommen tilbake.

På vegne av alle oss her på Bryggeloftet & Stuene

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Spiste nydelig fjellørret på Bryggeloftet. Store porsjoner. God service. Mye folk og bra stemning. Et fint sted for tradisjonsrik norsk kost.

Takk, SveinTheTraveller

Hei Svein,
Tusen takk for veldig fin tilbakemelding her på Tripadvisor.
Fjellørreten fra Hardanger er utrolig god, vi er så glad vi får tak i den så vi kan ha den på menyen.
Hjertelig velkommen tilbake,

Beste hilsen

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk lutefisk, stemning og lokaler. Masse folk som bekrefter at dette er et sted som serverer god mat. Anbefales.

Takk, eskila2017

Tusen takk for så flott tilbakemelding.
Så kjekt å lese at dere hadde en fin opplevelse hos oss, det setter vi veldig stor pris på.

Beste hilsen fra alle oss på Bryggeloftet & Stuene

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Var på Bryggeloftet på fredag og spiste middag med venner.Utrolig god lutefisk!Og nydelig dessert etterpå. Fantastisk service i koselige lokaler.Kvelden ble en suksess!Mvh.Eli

Takk, Eliaskvik
GauteBirkeli, Daglig leder på Bryggeloftet & Stuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2018

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og virkelig kjekt å lese at dere koste dere hos oss.
Lutefisken er virkelig fantastisk i år, og vår leverandør Brødrene Berg på Værøy i Lofoten lager virkelig ett fantastisk produkt til oss, og med dyktige kokker blir det bare helt herlig.
Riktig god jul til dere.

Beste hilsen oss her på Bryggeloftet & stuene

Reisende som så på Bryggeloftet & Stuene, så også på

Har du vært i Bryggeloftet & Stuene? Del dine erfaringer!