“God biff”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Bryggeloftet & Stuene er et tradisjonsrikt bergensk spisested beliggende midt på Bryggen. Stuene, stedets 1.etg., har et særpreget interiør med røtter tilbake til 1910. Bryggenloftet, restaurantens 2.etg. med utsikt mot Vågen og Fisketorget, er inndelt i større og mindre rom, og derfor også velegnet til små og store selskaper/grupper. A la carte menyen er rikholdig og variert, både for lunsj og middag, med bl.a. et stort utvalg av fisk og viltretter basert på tradisjoner i det norske kjøkken.
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Her har vi en stamplass når man er i Bergen! Hyggelig betjening og veldig god mat.
Da vi kom ble vi tatt imot av en smilende betjening og fikk opplyst hva slags nyheter de hadde på menyen. Vi bestilte entrecôte og fikk en veldig mør og smakfull entrecôte som var pent anrettet. Anbefales!

Takk, 669remys

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Vi var noen venner som fikk tre meget gode fiskeretter med god anbefaling av vin til maten. Desserten var ostefat som smakte ypperlig.

Det er et dyrere sted og kelneren kunne vært litt mer pratsom. Lokalene er også ganske støyende når det er mange mennesker der.

Takk, larsgunnarp
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Vi var et vennelag som spiste i romjulen. Alle bestilte forskjellig mat som smakte kjempegodt. Vi hadde en veldig hyggelig servitør som tok seg godt av oss. En flott opplevelse

Takk, trinect
Anmeldt 13. januar 2019

besøk i Bergen og selvsagt Bryggestuene på programmet. Her er kunden i sentrum og du blir sett straks du står i døra. Sånn har det vært i mange år og jeg er tilbake 24. januar med forventninger. Grei pris på mat og drikke. Det som mangler for karakteren "ypperlig" går på at det kan gå litt tid før du får kontakt med personalet når du først har fått servering... vi vil jo ha mer øl/vin til god mat når det er tomt i glassene.....

Takk, 141 055
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Alltid god stemning, god mat, god drikke, god og uformell stemning. Pinnekjøtt med god drikke blir aldri feil på Bryggeloftet. Vært der før og vi kommer tilbake!

Takk, sleirovm
GauteBirkeli, General Manager på Bryggeloftet & Stuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Kjære gjest,
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på.
Hjertelig velkommen tilbake for en fin opplevelse når som helst.

På vegne av alle oss her på Bryggeloftet & Stuene
Gaute

Reisende som så på Bryggeloftet & Stuene, så også på

Har du vært i Bryggeloftet & Stuene? Del dine erfaringer!