“Små porsjoner”

Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Bryggeloftet & Stuene er et tradisjonsrikt bergensk spisested beliggende midt på Bryggen. Stuene, stedets 1.etg., har et særpreget interiør med røtter tilbake til 1910. Bryggenloftet, restaurantens 2.etg. med utsikt mot Vågen og Fisketorget, er inndelt i større og mindre rom, og derfor også velegnet til små og store selskaper/grupper. A la carte menyen er rikholdig og variert, både for lunsj og middag, med bl.a. et stort utvalg av fisk og viltretter basert på tradisjoner i det norske kjøkken.
Anmeldt 17. juli 2020

Maten var velsmakende. Vi spiste Steinbitfilet. Porsjonene på hovedretten var imidlertid veldig små, mindre enn 100 g fisk, selv om de pøste på med små poteter.
Vi ble langt fra mette, og det var liten respons fra betjeningen, når vi diskret gjorde oppmerksom på dette. Dumpt å være sulten, når man går ut fra en restaurant.

Takk, Experience48964
GauteBirkeli, General Manager på Bryggeloftet & Stuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2020

Takk for tilbakemeldingen din her på Tripadvisor.
Tilbakemeldinger med små porsjoner, er vi ganske uvante med da vi heller oppfattes som ganske rause på porsjonene. Fiskeporsjonene hos oss er på mellom 180gr og 200gr. så vi er veldig lei oss for om du opplevde porsjonenen som liten.
Håper du besøker oss igjen, og at vi får muligheten til å begeistre deg med god mat.

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

En formiddag på dette steder er å anbefale Fantastisk god mat ( reker i trengsel og blåskjell) og fantastisk hyggelig betjening Verdt hvert minutt og hver krone!

Takk, varigverdi
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat (Kveite) og super service - anbefales på det sterkeste. Husk å bestill bord i god tid!!!

Takk, 3610norm
GauteBirkeli, General Manager på Bryggeloftet & Stuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Tusen tusen takk for en flott tilbakemelding.
Vi synes det virkelig er stas at du trivdes så godt hos oss.
Hjertelig velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 12. juli 2020

Vi var ett par som var innom Bergen på vei til Stavanger for middag. Vi hadde ikke booket bord sa vi var seint ute men tok sjansen på å få plass. Det gjorde vi og etter 5 minutters venting fikk vi ett romslig bord for oss selv.
Vi spiste reinsdyrkjøtt og Hjorteskank og maten var fortreffelig. Reidsdyrkjøttet var nydelig mørt og flotte smaker. Hjorteskanken var litt tørr og lite krydret men ellers veldig bra.
Desserten ble Pavlova med multer og krem og dette smakte himmelsk.
Priser som forventet på viltkjøtt. Alt ble servert uten problemer og servicen fra peronalet var det ingenting å utsette på. Vi kommer tilbake hit en annen gang.

2  Takk, Knut Erik T
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 2 i følget. Var veldig spent da dette var første gang på Bryggeloftet for meg. Vi gikk for fisk og dessert. Hovedrett var Linefanget Steinbit. Flott presentert, nydelig fisk, saus. Smakte fortreffelig. Tilslørte bondepiker til dessert. Jeg sier bare: Nam. Kommer igjen så absolutt.

3  Takk, 550mariettaa

Tusen takk for nydelig tilbakemelding etter måltidet ditt hos oss.
Kom gjerne igjen og smak deg videre i menyen vår :)

Bryggeloftet restaurant

Reisende som så på Bryggeloftet & Stuene, så også på

Har du vært i Bryggeloftet & Stuene? Del dine erfaringer!