“God mat, litt mangelfull oppmerksomhet.”
Anmeldelse av Bryggeloftet & Stuene

Bryggeloftet & Stuene
Vurdert som nr. 16 av 452 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Bryggeloftet & Stuene er et tradisjonsrikt bergensk spisested beliggende midt på Bryggen. Stuene, stedets 1.etg., har et særpreget interiør med røtter tilbake til 1910. Bryggenloftet, restaurantens 2.etg. med utsikt mot Vågen og Fisketorget, er inndelt i større og mindre rom, og derfor også velegnet til små og store selskaper/grupper. A la carte menyen er rikholdig og variert, både for lunsj og middag, med bl.a. et stort utvalg av fisk og viltretter basert på tradisjoner i det norske kjøkken.
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Maten var meget bra. Det er den alltid her. Virket som ar betjeningen hadde litt mye å gjøre i dag, så det blir ikke full pott denne gang, men kommer definitivt tilbake.

1  Takk, CerveloRS09

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste 3 retter, med fisk som hovedrett.
Maten er suveren, personalet er hyggelige og yter service. Restauranten har en sjarmerende og hyggelig atmosfære.
Til dessert valgte vi marengs med multer, en innertier som avsluttet et suverent måltid.
Unn deg en matopplevelse på Bryggeloftet og stuene

Takk, anonym2011565
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi er ofte innom Bryggeloftet når vi er i Bergen.Vi vet at vi får god mat og god service og får det.Vi hadde med et vennepar som ikke hadde vært på Bryggeloftet før.De likte maten og servicen godt.Reinsdyrfileten og Kveita var veldig god for oss alle 4.Bryggeloftet hadde også god rødvin som bare var doblet i forhold til polpris.Cateau musar til 750 kr er bare en dobling av prisen.Fortsett med slikt og folk drikker bedre vin og mer vin.

2  Takk, HHBNorge
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble godt mottatt og godt oppfulgt av servitør under hele besøket. Spiste fisk og denne var veldig god og de øvrige rundt bordet sa de var fornøyd med maten. Kan gjerne besøke stedet og spise der igjen.

1  Takk, Norway1961
GauteBirkeli, General Manager på Bryggeloftet & Stuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Tusen takk for fin tilbakemelding etter måltidet deres hos oss.
Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning :)

Beste hilsen
Gaute

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og service. Anbefales!! Verdt et besøk eller flere! Vi spiste kveite, blåskjell og ørret. Nydelig alt sammen.

1  Takk, Drammen3026

Reisende som så på Bryggeloftet & Stuene, så også på

Har du vært i Bryggeloftet & Stuene? Del dine erfaringer!