“Nydelig mat og god service”
Anmeldelse av Bryggeloftet & Stuene

Bryggeloftet & Stuene
Vurdert som nr. 17 av 445 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Bryggeloftet & Stuene er et tradisjonsrikt bergensk spisested beliggende midt på Bryggen. Stuene, stedets 1.etg., har et særpreget interiør med røtter tilbake til 1910. Bryggenloftet, restaurantens 2.etg. med utsikt mot Vågen og Fisketorget, er inndelt i større og mindre rom, og derfor også velegnet til små og store selskaper/grupper. A la carte menyen er rikholdig og variert, både for lunsj og middag, med bl.a. et stort utvalg av fisk og viltretter basert på tradisjoner i det norske kjøkken.
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste noen nydelige og møre hjorte skanker. Servitøren hadde god kunnskap om mat og drikke. Kan anbefale stedet på det varmeste.

1  Takk, HelgeANorway

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 6.

Ærverdig lokale med helt okei mat. Hjorteskank er ingen højdare - noe tørt, men det er nok ikke restaurantens skyld, skank på alt annet enn lam er som regel trøblete. Svært trekkfullt ved bordet ved trappa, vi måtte sitte med ytterjakkene på. Litt mangelfull service i starten men dette kom seg med ny servitør. Ok ølutvalg.

Vi booket bord og endret tidspunkt i siste liten Her var restauranten svært hjelpsom.

Tips: Be om bord med utsikt over brygga, men ikke rett ved trappa. Mange av rommene er inne i lokalet som er ganske dunkelt.

Høyt priset men det er normalt med denne type beliggenhet. Ville nok ikke gått dit igjen.

1  Takk, 791olam
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Maten var meget bra. Det er den alltid her. Virket som ar betjeningen hadde litt mye å gjøre i dag, så det blir ikke full pott denne gang, men kommer definitivt tilbake.

1  Takk, CerveloRS09
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste 3 retter, med fisk som hovedrett.
Maten er suveren, personalet er hyggelige og yter service. Restauranten har en sjarmerende og hyggelig atmosfære.
Til dessert valgte vi marengs med multer, en innertier som avsluttet et suverent måltid.
Unn deg en matopplevelse på Bryggeloftet og stuene

Takk, anonym2011565
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi er ofte innom Bryggeloftet når vi er i Bergen.Vi vet at vi får god mat og god service og får det.Vi hadde med et vennepar som ikke hadde vært på Bryggeloftet før.De likte maten og servicen godt.Reinsdyrfileten og Kveita var veldig god for oss alle 4.Bryggeloftet hadde også god rødvin som bare var doblet i forhold til polpris.Cateau musar til 750 kr er bare en dobling av prisen.Fortsett med slikt og folk drikker bedre vin og mer vin.

2  Takk, HHBNorge

Reisende som så på Bryggeloftet & Stuene, så også på

Har du vært i Bryggeloftet & Stuene? Del dine erfaringer!